Produse consumate - Ianuarie 2017

Ianuarie e o lună în care nu consum prea multe produse din simplul motiv că sunt în plină sesiune și ies ocazional din casă :) Anul acesta însă am reușit să termin produse pe care le am de muuuult timp pe rafturi.
1. Săpunul lichid de la Balea cu aromă de pepene verde. L-am folosit cu spor și mi-a ajuns pentru câteva luni. Mirosul a fost delicios, dar tot nu se compară cu fratele său cu aromă de papaya, așa că am cumpărat vreo 5 rezerve (nu glumesc). Mi-a plăcut că acest săpun curăță, e delicat, nu usucă pielea, face destulă spumă și dacă vă plac mirosurile fructate, merită să-l încercați;
2. Gelul-spumă pentru demachiere A.C. Control de la Lioele. E al treilea (cred) tub pe care-l folosesc și e cel mai longeviv produs din arsenalul meu. 150 de ml îmi ajung pentru un an întreg, e necesară o cantitate cât un bob de mazăre pentru a curăța fața, conferă senzația de squeaky clean și e produsul meu preferat pentru folosit de dimineață. Merge de minune și ca o spumă pentru demachiere, dar eu în general fac acest proces în duș seara și folosesc alte produse. Această spumă e preferata mea din toate timpurile și nici nu mă gândesc să renunța la ea. Drept urmare, am un tub nou care așteaptă să fie deschis;
3. Mini cremă pentru mâini L'Occitane en Provence - Shea Collection și pilă pentru unghii. Mi-a plăcut acest produs, a hidratat bine pielea mâinilor. L-am avut mereu în geantă, pentru că e un tub mic și comod; ambalajul s-a potrivit de minune și cu atmosfera de sărbători. Pila a trebuit să plece din colecția mea pentru că s-a tocit și ocupa spațiu;
4. Crema hidratantă de la Nivea. E varianta clasică a cremei, cu aroma specifică, greu de confundat. Am folosit-o pe corp și deși are un grad mare de hidratare, are o consistență cam densă, fapt ce m-a cam frustrat. Mă bucur că am terminat acest produs, dar l-aș procura oricând îmi simt pielea exagerat de uscată. Se potrivește mult mai bine în sezonul rece;
5. Dischete demachiante de la Septona. Niște dischete mediocre, le-am folosit cu spor și probabil că le-aș procura din nou. Îmi plac pentru că nu se dezintegrează prea tare;
6. Balsam pentru păr cu extract de cătină de la Plant activ. Un balsam ok, dar nu neapărat extraordinar. Mi-a lăsat părul moale, i-a conferit un anumit grad de strălucire, dar nu am observat să facă vreo minune. E un produs bun pentru prețul său și e posibil să-l mai procur;
7. Gel de duș cu aromă de rodie de la Yves Rocher. Un gel de duș bunicel, și-a făcut treaba, dar nu m-a dat pe spate (deși mi-aș fi dorit asta). E puțin probabil să-l procur în viitorul apropiat;
8. Lamă de ras de la Balea. E un produs bun pentru prețul său și mai am încă 7 bucăți în dotare. Mai multe detalii despre găsiți în articol;
9 & 10. Apă de rozmarin și ulei de cocos de la Mayam. V-am vorbit despre aceste două produse în articolul cu uleiuri pentru păr. Le-am procurat împreună și le-am terminat la fel, împreună. Mi-a plăcut uleiul de cocos, deși cam apos, în schimb apa de rozmarin mi-a obosit foarte repede simțul oflactiv. La fel, nu am observat o mare schimbare în ceea ce privește mătreața - deci nu voi mai procura apa. Uleiul a fost bunicel, dar momentan am un produs ce-mi place mai mult;
11. Vopsea Estel Extra red, nuanța 77/55 Passionate Carmen. De vreo jumătate de an nu am mai consumat o astfel de vopsea (datorită faptului că am avut o perioadă de portocaleală în cap). Nu am rezistat și am revenit la Holy Grail al meu, între timp văd că au mai modificat un pic designul cutiei, îmi place cum arată. Formula în schimb a rămas la fel, lucru ce mă bucură nespus. Nu am găsit încă o vopsea roșie mai fainădecât aceasta așa că voi continua să o procur :)
12. Perie pentru păr Provost. După vreo doi ani de utilizare, s-a cam stricat; nu știu exact ce s-a întâmplat, dar perii au devenit mult prea duri și la capitolul pieptănat mai mult mă frustra decât ajuta. Odată ce am descoperit o altă perie, aceasta a trebuit să plece din căsuța mea;
13. Mini parfum So Elixir purple de la Yves Rocher. Un parfum rezistent, dar cu o aromă mult prea puternică pentru mine. L-am primit ca bonus la o achiziție din magazin și mă bucur că l-am terminat,  nu voi procura varianta full size;
14. Balsam de buze Nivea Original și Hydro Care. Varianta Original o vedeți aproape lunar la mine pentru că e preferata mea. Între timp am reușit să termin și o altă variantă, Hydro Care, mai potrivită, din punctul meu de vedere, perioadelor mai calde, căci nu are același grad de hidratare ca originalul.
Acstea au fost consumatele lui ianuarie, 14 la număr. Mă bucur că am reușit să termin produse pe care le aveam deschise de ceva timp, astfel făcând loc altora noi. Oricum anul acesta mi-am propus să mai scap de lucruri și abia aștept să realizez acest țel.
Ce ați consumat în luna ianuarie? Să aveți o zi minunată!

Comentarii