Manichiura de miercuri: Waiting for Spring

Bună dragele mele!
V-ați plictisit și voi de gri, frig și iarnă? Eu aștept cu nerăbdare primăvara și cu această ocazie, #manichiurademiercuri de azi este o ”chemare” a anotimpului plin de flori. Am folosit următoarele ingrediente:
Top coat All in one nail power de la S.he Stylezone;
Rimmel London Rita Ora nr. 270 Sweet Retreat (văzută și aici);
Flormar nr. 313, Black Minimalism (utilizată aici);
Leydi nr. 923 (participantă aici);  
Avon Colortrend Ice Sheers nuanța Luscious Lemon;
Peel-off Kasako Docai;
Bază-tratament Sally Hansen Miracle Nail Thickener;
Dotting tool & pensulă pentru modele de pe eBay;
Burețel.

Cum am procedat:
Am aplicat un strat din baza Sally Hansen, iar pe unghia de la degetul mijlociu am aplicat un strat din oja Kasako Docai. Am aplicat oja pel-off și în jurul unghiei;
Am aplicat două straturi din oja roz de la Rimmel pe unghiile de la degetul mare, arătător și mic. Pe unghia de la degetul mijlociu am aplicat, cu ajutorul metodei burețelului, confetti-urile din oja de la Leydi. Pe unghia de la inelar am aplicat două straturi din oja Ice Sheers de la Avon. Am primit-o cadou recent și abia așteptam să o utilizez. E o ojă frumoasă și arată bine pe unghie; în plus, se usucă repede;
Pasul cel mai dificil - ora de pictură. Cu ajutorul pensulei și a ojei negre de la Flormar am desenat crenguțele (cam groase, ce-i drept), pe care, cu ajutorul dotting tool-ului și a aceleiași oje roz de la Rimmel am plasat câteva flori. La final, am aplicat cu ajutorul pensulei și a ojei negre câte un punct în centrul florilor, pentru a le scoate în evidență.
La final, am îndepărtat oja tip peel-off din jurul unghiei de la degetul mijlociu, am șters surplusul de ojă de pe cuticule și am aplicat un strat din top coat-ul de la S.he Stylezone. Rezultatul final - o manichiură veselă, primăvăratică, ce-mi bucură privirea și face așteptarea muuuult mai suportabilă. Să vină primăvara, zic!

Comentarii