Liquid Gold Triple Benefit Day Cream SPF 30 de la Anna Lotan

Bună!
Eu mă număr printre admiratoarele machiajului natural, mai  ales a BB Cream-urilor. Am încercat de la mai multe firme, cum ar fi Oriflame, Lioele și recent am primit cadou setul de la Anna Lotan - o mască pentru față și produsul de azi, Triple Benefit. Atât masca, cât și această cremă corectoare fac parte din colecția Liquid Gold.
Recunosc că habar nu aveam despre această firmă în momentul în care am primit cadoul de la sora mea. Mi-a plăcut însă ambalajul, simplu și frumos, dar și faptul că ambele produse conțin ulei de cătină siberiană. Cu masca ne-am înțeles, buuuuun... dar ce este, de fapt, Triple Benefit-ul?
Practic, e o cremă de zi cu triplă acțiune: hidratantă, protectoare - cu spf 30 și nuanțatoare sau similară unui BB cream. Din punctul meu de vedere, e un produs ideal pentru un machiaj lejer, în special în perioada caldă a anului.
Triple Benefit arată așa în momentul în care iese din tub. Puțin cam închisă la culoare, fapt pe care poza nu îl transmite foarte bine.
După o omogenizare, produsul arată așa. Un lucru ce trebuie luat în considerație este cât de repede se usucă - a se vedea pe la marginile ”petei”. Eu mi-am luat țeapă de câteva ori și machiajul a trebuit refăcut, pentru că aveam niște pete mai închise în locul în care am pus produsul. Când zic că se usucă repede mă refer la un interval de circa un minut, poate mai puțin, așa că în cazul de față nu putem aplica zicala graba strică treaba.
După ce am întins produsul de-a binelea, se observă că această cremă e un pic prea închisă pentru mine și are un subton ușor portocaliu, pe care nu știu în ce măsură îl transmite poza.
Triple Benefit este un produs ușor, care se aplică lejer atât cu pensula, cât și cu burețelul sau degetele, dar trebuie întins rapid. Are o textură fină și este foarte economic. Uleiul de cătină conferă pielii strălucire, iar extractele de minerale uniformizează tenul. Să nu uit și de protecția oferită contra razelor violete și încă un plus - nu conține parabeni. Cu siguranță îl voi folosi din plin în perioada mai caldă a anului și eventual când prind un pic de bronz :D
Mie-mi place acest fond de ten-cremă-protecție solară și dacă aveți ocazia să încercați un astfel de produs, eu vi-l recomand!
Ce știți despre produsele Anna Lotan? Le-ați încercat? Vă doresc o zi frumoasă!

Comentarii