Comanda 2.0 de pe Farmacia Tei

Bună!
Articolul de azi e dedicat unei noi comenzi de pe Farmacia Tei, a doua la număr. Odată ce am descoperit prețurile de pe site, nu m-am putut opri din a arunca în wishlist toate chestiile posibile. Comanda de azi nu conține foarte multe produse, doar cinci la număr, dar cele mai importante (și necesare) pentru această perioadă.
Comanda e plasată prin noiembrie, dar abia acum am reușit să scriu articolul despre. De data aceasta, cutia a ajuns mai repede decât data trecută: am plasat comanda într-o joi, vineri deja mi-a fost confirmată, sâmbătă coletul a ajuns în Bacău și luni la mine. Cutia:
Am dat comandă pentru mai multe produse, o parte dintre ele fiind destinate altcuiva, de aici și volumul cutiei. Să vă arăt ce mi-am luat eu:
După cum vedeți, jumătate de poză ocupă borcanul cu ulei de cocos, în rest, chichițe. Deci, ce mi-am luat:
Primul produs este crema matifiantă și hidratantă Happiness de la Gerovital. Este destinată tenului gras și/sau mixt și miroase delicios a afine. Eu am mai folosit acest produs și atunci mi-a plăcut foarte mult. Am recumpărat crema pentru că a. mi s-a făcut dor de ea și b. pentru că vremea rece a anulat efectul hidratant a altor creme asupra pielii mele. Așa că am apelat la artileria grea și am început să folosesc crema aceasta.
Borcanul de 720 ml de ulei de cocos organic, presat la rece de la Trio Verde. Prețul de 50 de lei mi-a făcut cu ochiul atât de insistent încât nu am putut refuza. Mă va ține mult și bine, dar mai întâi să termin uleiul pe care-l am deschis - cel de la Mayam din prima comandă.
Ulei de struguri de la Mayam. Uleiul l-am procurat pentru că pare a fi benefic tenului. Vreau să-l folosesc cu un alt produs și voi scrie detaliat despre cum mi s-a părut. Am dat pe el 8,5 lei.
Crema de gălbenele de la Larix. Îmi doream o cremă de gălbenele de când am văzut-o la mai multe beautybloggerițe, dar odată ce venise toamna și buzele mele s-au transformat într-o sursă inepuizabilă de frustrare, pentru că se uscau și crăpau și nu le ajuta nimic (nici măcar balsamul de la Nivea), mi-am zis că e timpul să cumpăr crema. Cea de la Larix mi s-a părut mai interesantă decât altele, nu știu dacă e neapărat ambalajul sau mai citisem un review pe undeva, dar cert este că pe aceasta am vrut-o, pe aceasta am procurat-o. M-a costat doar 3,5 lei. Să vedem dacă se descurcă.
Ultimul produs din comandă este apa de hamamelis de la Mayam. Are un efect benefic asupra pielii, e destinată tenului gras și cică micșorează porii. Voi vedea pe parcurs dacă așa este. Am dat 10 lei pe aceasta.
După cum vedeți, produsele din comanda de azi sunt destinate îngrijirii pielii și părului, dar având în vedere că lista mea cu dorințe e plină, data viitoare s-ar putea ca (virgulă) cutia să conțină produse de alt gen. Până atunci, să aveți o zi bună și lipsită de deshidratare!

Comentarii