Manichiura de miercuri: Sweet Lavender

Bună!
Pentru că suntem la începutul unei luni romantice, mi-am propus să realizez o manichiură finuță, pastelată, plină de căldură și romantism. Nu, nu am ales un roz, dar am ales o ojă lilac care-mi place mult și am asortat-o cu un model floral. Iată care sunt ingredientele acestei #manichiurademiercuri:
Top coat All in One Nail Power de la S.he Stylezone;
Base coat complex fortifiant de la Farmec;
Abțibild floral de pe eBay;
Ojă Rimmel London 60 seconds nr. 856 How Do You Lilac It? (ați văzut-o în acțiune aici).

Pașii manichiurii de azi:
1. Am aplicat base coat-ul de la Farmec;
2. Am aplicat două straturi din oja lilac de la Rimmel London;
3. Pe inelar, am aplicat un abțibild cu flori mov;
4. Am modelat forma abțibildului după unghia mea și am aplicat top coat-ul;
5. Rezultatul final:
Ce părere aveți despre această manichiură? Mie îmi place mult culoarea și contrastul dintre abțibild și ojă și cred că o voi mai repeta odată :)
O zi faină vă doresc!

Comentarii