Manichiura de miercuri: flori în iarnă

Februarie este luna în care îmi doresc mai mult ca niciodată să fie din nou cald. M-am plictisit de frig, polei, străzi murdare și piele uscată. Pentru că mă lovise dorul de flori, am realizat o manichiură în cadrul rubricii #manichiurademiercuri. Ce am folosit?
1. Base coat complex fortifiant de la Farmec;
2.  Abțibild floral de pe eBay;
3. Flormar, colecția Jelly Look, JL02 - Salmon Pink (am folosit-o și aici);
4. Top coat All in One Nail Power de la S.he Stylezone

Care au fost pașii:
1. Am aplicat un strat de base coat;
2. După uscare, am aplicat două straturi din oja de la Flormar;
3. Pe unghiile de la degetul inelar și mijlociu am aplicat abțibilduri cu flori, am tăiat după forma unghiei și am șters cu dizolvant ce era în plus;
4. Ultimul pas - am aplicat un strat de top coat și rezultatul final:
Îmi place această manichiură din mai multe motive: este ușor de realizat, arată finuț, îmi dă o bună dispoziție cât aștept primăvara. Cum vi se pare?
Să aveți o zi frumoasă și călduroasă!

Comentarii