Manichiură pe jumătate de unghie în două culori

Salutare dragele mele, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și la început de an - vă doresc să aveți unul cât mai frumos, plin de împliniri și realizări  - vreau să vă prezint o...

Manichiură!

Una foarte drăgălașă - după părerea mea :)
Dacă mă citiți de ceva timp știți că-mi place foarte mult oja pe jumătate de unghie; dacă abia ați ajuns pe acest blog - bine ați venit! - aflați acum că această manichiură este printre favoritele mele. Să încep totuși cu pașii:
- se șterg unghiuțele cu o dischetă muiată în dizolvant pentru lac de unghii - pentru a îndepărta orice urmă de praf sau grăsime - altfel oja ar putea să adere necorespunzător și chiar să se ciobească rapid;
- se aplică un strat de base coat - deși prima perioadă de când am descoperit oja pe jumătate de unghie nu-l foloseam. Eu mi-am schimbat base coat-ul și acum folosesc unul de la Sally Hansen, Double Duty, base & top coat. La această manichiură l-am folosit și ca base coat, și ca top coat, însă pe post de top coat prefer pe cel de la Rimmel London, Finishing Touch 3D Plumping Top Coat. Double Duty de la Sally Hansen se comportă ok ca base și ca top coat - nu mi s-a ciobit oja, s-a ținut vreo săptămână pe unghie, dar pe viitor voi folosi acest produs doar ca base coat;
 - cu ajutorul unei benzi subțiri se delimitează unghia pentru a fi vopsită - limita poate fi mai sus, mai jos, pe mijloc, cum vreți voi;
- pe partea superioară se aplică oja - eu am folosit un strat de ojă de la Rimmel London, colecția 60 seconds - nuanța 415 Instyle Coral. Mi-a plăcut mult culoarea și voiam să o folosesc de ceva timp;
- după ce se usucă primul strat de ojă, cu ajutorul tehnicii burețelului se aplică nuanța respectivă + alta pe porțiunea superioară a unghie, cu grijă, pentru a nu trece de limită;
- despre tehnica burețelului: eu folosesc un burețel pentru vase, îl secționez pe bucăți de 2 cm lungime, 1 lățime și aplic un strat de ojă pe o margine, o altă ojă alături, eventual una a treia - nu în cazul de față. Buretele astfel ”decorat” se aplică pe unghie prin apăsare, iar modelul rezultat arată drăguț: are loc trecerea treptată de la o culoare la alta, fără a exista o limită fixă și uneori neplăcută ca aspect;
- a doua ojă folosită este una tot de la Rimmel London, colecția 60 seconds, nuanța 843 - Midnight Skinny Dip;
- la limita dintre unghia ”ombre” și cea ”cheală” am aplicat o bandă cărămizie, achiziționată de pe eBay;
 - ultimul pas este aplicarea top coat-ului, care de data aceasta a fost același produs cu base coat-ul, adică Double Duty de la Sally Hansen.

Impresii:
Deși inițial nu știam dacă combinația acestor două culori este una potrivită, rezultatul m-a surprins plăcut; o nuanță pastelată și finuță plus una intensă și întunecată au făcut echipă bună. 
Voi ce părere aveți despre această manichiură? O zi minunată să aveți!

Comentarii