Periile pentru păr: tip, calitate, îngrijire

Bună tuturor, eu sunt Elena - stăpâna măsuței de machiaj - și astăzi vreau să vorbesc despre...

Perii pentru păr!

De-a lungul timpului am căutat perii care să îmi placă, care să îmi pieptăne cu grijă părul și care să nu se dezintegreze după câteva luni de folosire.
 Când eram mai mică foloseam doar pieptănul - îmi plăcea și nici prin gând nu-mi trecea să îmi procur o perie. Pe parcurs însă mi-am dorit ceva nou, ceva ce să nu-mi pieptene părul și atât, ci să-i ofere și volum. După mai multe încercări nereușite, am ajuns să folosesc trei tipuri de perii simultan - vi le arăt imediat :)
 Prima perie de pe măsuța mea este de fapt un pieptăn de la Avon, Advance Techniques pe care-l am din anul I din facultate. L-am cumpărat pentru că și-a mai făcut comandă o colegă de unul la fel și mi-a zis că este foarte fain. Ceea ce s-a și adeverit: are o textură siliconată și astfel nu se întâmplă ca vreun fir de păr să fie deteriorat de un zimț. Îl folosesc să-mi fac cărare sau în timpul vopsirii - zimții mai rari, pentru a-mi secționa porțiuni din păr. 
A doua perie marcă Provost este procurată din Auchan anul trecut. Inițial nu mă gândeam să-mi cumpăr ceva de genul pentru că nu-i vedeam rostul. Asta până în momentul în care am fost în vizită la sora mea și am văzut ceva similar la ea. Mi-a zis că este o perie foarte faină, că nu smulge părul și că-l descâlcește cu ușurință atunci când acesta este uscat. M-a făcut curioasă și astfel mi-am cumpărat și eu o astfel de minunăție. Această perie piaptănă părul cu dragoste, aș spune, oferindu-i volum. Pentru mine este un plus faptul că oferă volum, deoarece am părul subțire, însă are și un dezavantaj: electrizează foarte mult părul. Dar cu puțin fixativ totul se rezolvă.
Cea de-a treia perie se numește Antistatic și am procurat-o relativ recent din Carrefour. La rândul său și această perie mi-a fost recomandată de cineva care o folosește de ani buni. Inițial nu voiam să procur o astfel de variantă, deoarece am mai avut câteva perii tip și care au avut aceeași soartă: s-au dezlipit de mâner și astfel am rămas cu porțiunea cu zimți în păr. 
Mi s-a spus că această perie nu va avea aceeași soartă și am zis că vreau, până la urmă, să o încerc. Îmi place că piaptănă cu grijă părul și totodată îmi masează scalpul. Deși zimții au o gămălie de plastic, aceasta nu zgârâie pielea - lucru ce pățeam cu alte perii tip. O folosesc de luni bune și nu am observat nicio tentă de dezlipire, deși eu îmi spăl periile săptămânal. În ceea ce privește electrizarea părului, deși pe perie scrie antistatic, nu pot să spun că părul meu nu se electrizează, în schimb nu la fel de tare precum după pieptănatul cu a doua perie. Pe aceasta o folosesc preponderent în prima zi după spălarea părului.

Îngrijirea periilor:
Toate cele trei perii ale mele sunt făcute din plastic+metal, nici urmă de lemn sau fire naturale. De aceea, periile mele nu necesită o îngrijire foarte minuțioasă. În fiecare săptămână le spăl cu banalul șampon pus pe o periuță de dinți, care se plimbă printre zimții periilor. Plusul acestei metode este că plasticul se curăță rapid, iar șamponul folosit se duce ușor sub jetul de apă. Apoi pun periile proaspăt spălate la uscat și într-o zi sunt iarăși gata de utilizare.

Voi ce fel de perii preferați? Ați folosit vreuna din cele trei prezentate în articol? Să aveți o zi faină de tot :)

Comentarii