Produse consumate - Decembrie 2015

  Bună-bună, eu sunt Elena - eterna proprietară a măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre...
Produse consumate!
Am decis să fac această rubrică, sau mai bine zis, acest raport lunar datorită faptului că niciodată nu se știe peste ce produs dau și ce impresie îmi creez despre acesta - cine știe, poate fac o descoperire în ceea ce privește un produs cosmetic care v-ar putea face cu ochiul și dvs :) Să începem:
 1. Dischete demachiante din bumbac Family care. Le-am procurat de la Carrefour și sunt mulțumită de acest produs: dischetele nu se dezintegrează dacă le folosesc la ștergerea ojei de pe unghii, sunt moi și din aceste două motive mi-am mai procurat un pachet;
2. Balsam pentru păr de la Geroroyal cu cocos și ulei de măsline. În articol v-am scris ce părere am despre acest produs, cum s-a comportat pe părul meu și uite că a venit momentul când trebuie să mă despart de acesta. La raportul preț-calitate este un produs bun;
3. Dizolvant fără acetonă pentru lacul de unghii Coral. Eu m-am înțeles de minune cu acest produs, atât datorită faptului că îndepărtează oja cu grijă, fără a usca unghia, cât și datorită ambalajului comod - în special a pompiței. Am vrut să-l reachiziționez, însă nu era pe stoc în momentul în care am fost eu la Carrefour așa că am procurat alt produs de acest gen. Să văd cum se va comporta acesta;
4. Precious Mineral BB Cream de la Etude House, Cotton Fit. Mi-a plăcut acest produs, dar mă bucur că l-am și terminat. Este potrivit pentru călătorii sau pentru momentele când s-a terminat bb cream-ul sau fondul de ten. Nu aș procura varianta full size pentru că nu îmi place că are o consistență cam groasă;
5. Decembrie a fost, cu siguranță, luna cremuțelor pentru mâini :) Am consumat o a doua cremă Mânuțele catifelate de la Kalina - un produs rusesc, care mie mi-a plăcut mult. Are o textură ușoară, nu miros fin, ce mai , o recomand;
6. Am ajuns și la Protect me!, varianta 03. Ocelot de la The Face Shop. Crema respectivă, după cum vedeți, vine într-un ambalaj foarte drăguț și miroase amețitor a cacao. Prietenul meu îmi tot zicea că miros a ciocolată :)
Am purtat această minunăție în geantă și am devenit puțin cam dependentă de Ocelotul meu. Și acum s-a terminat... dar ăs nu credeți că mă despart așa ușor de mutrișoara de pe capac: rămâne la mine pe măsuță. În ceea ce privește crema, a avut un miros foarte fain, a hidratat moderat... perfectă pentru a face parte din arsenalul din geantă;
7. Crema pentru mâini Incredible Hand Cream de la Oriflame. Am consumat-o foarte rapid deoarece nu mi-a plăcut, abia așteptam să scap de ea. Este prea grăsoasă, lasă senzația de peliculă pe piele și nu am observat un efect hrănitor. Ca miros a fost ok, dar nu mi-a plăcut deloc formula sa;
8. Fard de pleoape Duo Eye Contact, linia Color Trend de la Avon. Eu am avut varianta Sunburst și Glam Ice, pe care am terminat-o acum ceva timp. Sunburst însă rămâne varianta mea preferată: două nuanțe radiante, dar fără a o da în pițiponceală, cu pigment puternic, chiar și fără bază pentru fard de pleoape, ambalaj economic. Îmi pare rău să mă despart de acest produs, dar în al de foarte mult timp și timpul lui a trecut;
9. Cremă cu efect de hidratare intensivă de la Nivea Care. O am pe măsuță de ceva timp, am folosit-o relativ des și uite că acum s-a terminat. Mi-a plăcut textura ei ușoară, capacitatea de a se îmbiba imediat în piele, fără a lăsa senzația de peliculă și ce este cel mai important - chiar oferă hidratare, multă-multă hidratare. Este perfectă pentru zilele în care nu-ți simți pielea;
10. Balsam de buze Essential Care de la Nivea. Este balsamul de buze preferat, la care nu aș renunța foarte ușor. Acum o lună sau două am mai consumat unul și mai am ”în depozit” încă vreo 2-3, deci sunt asigurată cu balsam de buze pentru ceva timp. Este hrănitor, cu o textură moale, se îmbibă rapid și persistă pe buze, fără a o feri senzația de peliculă. Îmi place foarte mult și cu siguranță îl voi procura din nou și din nou și din nou;
11. Gel de duș cu aromă  de mure Bagnodoccia  de la  Bottega Verde. Un produs care mi-a plăcut mult-mult, datorită aromei sale atât de finuțe. În plus, a făcut spumă decentă și a curățat delicat pielea. Îl recomand;
12. Ruj Pure Colour You Dazzle, nuanța Red Blossom de la Oriflame. Îl am de foarte-foarte mult timp și a venit momentul să ne despărțim, deși nu l-am consumat nici până la jumătate. Are o culoare frumoasă, un roșu subtil, dar special; nu usucă buzele și în același timp nu este foarte rezistent - tocmai potrivit pentru zilele când vrei să te dai cu un ruj care să nu iasă în evidență;
13. Deodorant Activelle Sensitive de la Oriflame. Deși nu-mi place ideea de un deodorant roll-on, cu acesta m-am împăcat chiar foarte bine - spre marea mea surprindere. Mai multe detalii despre cum am devenit prieteni găsiți în articol;
14. Crema pentru mâini din colecția Let it snow* de la Sephora. Am primit-o cadou de moș Nicolae și mi-a plăcut atât de mult încât practic am devorat-o. Are o textură de frișcă, se îmbibă rapid în piele și o catifelează. Cred că este una dintre cele mai bune creme de mâini și indubitabil, este preferata mea din luna decembrie.
 15. Dizolvant pentru lac de unghii cu multivitamine și ulei de omega de la Flormar. Nu mă întrebați ce-i cu această stranie compoziție, dar acest dizolvant și-a făcut treaba, ce-i drept cam greu. După dizolvantul Coral toate mi se par la fel, iar în ceea ce-l privește pe acesta - a îndepărtat oja, nu a uscat/îngălbenit unghia, în schimb l-am consumat rapid pentru că a trebuit să folosesc 5 l la fiecare unghie. Deci este un produs so and so;
16. Gel de duș Jardins du Monde Purple Rice from Laos de la Yves Rocher. Am scris despre acest produs într-un mic-mic review luna aceasta și am menșionat că mi-a plăcut textura și efectul asupra pielii, dar nu și mirosul. Voi mai achiziționa geluri de duș din această gamă, dar nu și varianta respectivă; pur și simplu nu suntem compatibili;
17. Ultimul produs din această lună - Balsam pentru buze Soothe & Protect de la Nivea. Pe respectivul îl am de ceva timp și l-am folosit din când în când, dar în decembrie m-am ambiționat să-l termin. Deși are SPF 15 și un grad decent de hidratare, nu mi-a plăcut textura: balsamul este pra dur și își ia o mie de ani până îți simți buzele hidratate.

Voi ce produse din această listă folosiți? Ce părere aveți despre ele? O zi frumoasă să aveți!

Comentarii