Schimbarea culorii părului - de la roșu la portocaliu

Salutare dragele mele, eu sunt Elena - stăpâna măsuței de machiaj și astăzi vă voi spune despre...
Marea schimbare!

Chiar dacă schimbarea culorii podoabei capilare nu este mare lucru, pentru mine a fost un pas important; am părul roșu din 2011 - nu am mai schimbat nuanța de atunci - cu mici excepții cum ar fi șuvițele, un ombre, o culoare-contrast. 
Am decis să fac o mică-mare schimbare la început de an și am ales să o fac la salonul Colial Beauty din Constanța, deoarece acum doi ani am fost prezentată unei coafeze (Dora) care-mi place foarte mult: face o treabă minunată și de câte ori am fost la ea am rămas mai mult decât mulțumită de rezultat.
De data aceasta am decis să trec de la roșu la portocaliu. Într-o postare anterioară v-am prezentat vopseaua roșie care mi-a fost alături în ultimii 4 (?) ani, dar acum o jumătate de an am decis să-mi fac un ombre - de la roșu la portocaliu și mi-a plăcut atât de mult culoarea de la vârfuri, încât mi-am zis că vreau să o încerc pe toată lungimea părului. Așa că mi-am îndreptat pașii spre salonul sus-menționat și a început magia :)
În prima instanță mi-a fost decolorat părul pe jumătatea roșie: jos nu mai era necesară această procedură. Decolorantul, sau mai bine zis pudra decolorantă folosită a fost de la Londa cu oxigent de 6%. M-a usturat puțin pielea, dar nu exagerat. După spălare + uscare părul meu arăta așa:
Următorul pas după uscare a fost vopsirea propriu-zisă: părul meu a fost inundat de vopseaua Oyster Perlacolor, nuanța 8/64 - Light Copper Red Blond; nu știu ce oxidant a fost folosit - probabil 3% sau 6%, având în vedere că părul era decolorat la rădăcină și ușor portocaliu pe lungime. Rezultatul mi-a plăcut mult, iar mai jos atașez o poză cu cele trei faze ale mele: înainte de vopsire/decolorare/”portocalizare„ + coafarea - din care nu se observă mare lucru pentru că am părul subțire și moale și afară era puțin umed;  părul mi s-a îndreptat instant.
 Rezultatul, cum ziceam, mi-a plăcut: un portocaliu viu și ușor nuanțat de un șaten închis la vârfuri (vopseaua folosită tot Perlacolor, dar nu știu nuanța). Atașez o poză cu mutrișoara mea mulțumită:
În lumină naturală, fără soare
În lumină naturală, la soare
Și o poză cu vederea din spate; se observă un portocaliu vibrant.
Impresii: 
Ce impresii aș putea avea? Sunt foarte încântată de rezultat! Inițial aveam o mică frică - ce dacă nu mi se potrivește nuanța? Ce dacă îmi decolorez părul degeaba, ca să iasă ceva ce nu îmi place? Ei bine, nu a fost cazul. Cum ziceam, coafeza mea este un magician și reușește, de fiecare dată, să creeze exact ceea ce îmi doresc. În plus, îmi place cum tunde: are o mână ușoară și după o vizită la salon, fie și pentru a lua din vârfuri, părul începe să crească ca pe drojdii. 
În concluzie, vreau să spun că sunt foarte mulțumită de rezultat - portocaliu viu și neastâmpărat în părul meu - așa, ca pentru zilele monotone de iarnă. Cu siguranță că după câteva spălări culoarea va deveni mai deschisă, dar acum sunt sigură că mă va prinde bine :)

Ce părere aveți despre această schimbare? Ați mai folost vopseaua Perlacolor? O zi cât mai însorită să aveți!

Comentarii