Loțiune pentru corp Eau de Gaga de la Coty

Salutare! Eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi vreau să vă prezint...

Loțiune de corp Eau de Gaga!

Gaga... de la ce vine Gaga? Nu v-ați înșelat: pe aici a trecut Lady Gaga și pe unde trece ea, rămâne ceva inedit. Cum ar fi această loțiune de corp, desigur, a cărei compoziție a fost creată de cei de la Coty și Haus Laboratories cu ajutorul celebrei cântărețe. La acest produs mi-au plăcut mai multe aspecte, pe care vreau să le enumăr.
În primul rând, Eau de Gaga vine într-un tub care mai mult ca sigur reprezintă personalitatea lui Lady Gaga: negru intens, cu colțuri ascuțite, dar impunător prin acest aspect. Pe mine m-a intrigat designul - ambalajul roșu royal care ascunde tubul negru (eu nu mai am abalajul pentru că am deschis acest produs de ceva timp).
În al doilea rând - aspectul cel mai important - mi-a plăcut mirosul loțiunii. Este unul fresh, cu note de citrice, de violete albe - un miros unisex și de... piele. Cum ziceam, Lady Gaga in a nutshell. 
În al treilea rând, loțiunea de corp este hidratantă și se îmbibă rapid în piele, lăsând-o catifelată și evident, hidratată. 
Totuși, acest produs are avea și câteva minusuri: tubul pătrățos nu este cea mai bună variantă în ceea ce privește scoaterea produsului din ambalaj. Un alt minus este faptul că mirosul devine altul atunci când produsul intră în piele. Nu e chiar minus, dar mi-aș fi dorit să se păstreze aceleași note a loțiunii din tub și pe piele.

Impresii:
Eau de Gaga este o loțiune de corp a cărei miros este identic cu parfumul. Nu știu cât de persistent sau cât de fermecător e parfumul, dar loțiunea de corp este, cu siguranță, un răsfăț: aroma revigorantă, potrivită atât pentru doamne și domnișoare, cât și pentru domni, gradul de hidratare decent și cantitatea produsului - 200 de ml, face această loțiune de corp un produs pe care vă recomand să-l încercați. 
Ce părere aveți despre produsele cosmetice la care colaborează diferite vedete? Vă place ideea unei loțiuni de corp marca Lady Gaga? O zi frumoasă să aveți!

Comentarii