Tutorial: cum să-ți depozitezi pensulele?

Simplu. Le ții într-un pahar :)
Câte dintre noi nu au văzut pe internet pahare drăguțe, cu pensule frumoase și aranjate?
Ei bine, eu mi-am dorit de mult-mult timp niște pahare drăguțe și utile: să fie destul de înalte și încăpătoare pentru pensule, să fie din materiale rezistente - plastic sau sticlă, să fie.. drăguțe (m-am repetat de 3 ori, știu) și să se potrivească interiorului. Sau măsuței de machiaj :)
Pentru că îmi place să fac lucruri, mi-a venit într-o zi să îmi fac pahare singură. Pentru asta mi-au trebuit niște pahare de plastic - găsiți în orice supermarket pe rândul cu lucruri pentru picnic. Mi-a plăcut forma paharelor respective și le-am luat - sunt făcute dintr-un plastic mai rezistent. 
Pasul doi - cu ce le-am pictat? Ei bine, în viața oricărei domnișoare ce își face singură manichiura intervine momentul când trebuie să-și ia adio de la oje: la o rearanjare pe raft, mai mult ca sigur descoperă că o ojă s-a uscat, alta este expirata, încă una pe care nu știe de ce a cumpărat-o, undeva o ojă deschisă, aproape consumată... și așa ajunge să arunce o bună parte din ele. Am trecut și eu prin această fază, dar am decis să îmi reutilizez ojele și din asta au ieșit următoarele:

Astea două au fost făcute cadou - au  ajuns la ele acasă :)
O altă idee de pahar pentru pensule - una mai comic book așa - mi-a venit astăzi, când am terminat un borcan de Nutella. Mi-a plăcut borcanul atât de mult încât nu mi s-a ridicat mâna să-l arunc. Cum l-am reformat și pe acesta:
Am un hobby: brodatul. Nu contează dacă este goblen, pânză Aida, flori, natură sau pisici; îmi place mult procesul. Acum ceva timp am brodat patru broscuțe țesoase... ninja.
Procesul l-am importalizat în postări pe instagram, pe contul meu personal, cu hashtagul #elenaembroideryprogress_t.
 Iată ce a ieșit:
Pașii:
Am avut nevoie de: un borcan, cele patru broscuțe țestoase, foarfecă, lipici.
Cele patru țestoase ninja, de la stânga sus: Michelangelo, Raphael, Donatello, Leonardo.
Am decupat cele patru broscuțe țestoase.
Când am vrut să-l lipesc pe Donatello, am înțeles că nu voi reuși: lipicul nu a făcut față. My bad, credeam că va fi potrivit pentru așa ceva. Dar nu-i nimic, aveam un superglue în casă și a mers de minune :)
Borcanul îmi place tare mult :)
Acesta este rezultatul final. Cred totuși că borcanul e mai potrivit pentru creioane/alte chestii, dar în același timp este destul de încăpător pentru a păstra și pensulele. Dacă sunteți o domnișoară sau doamnă fană a broscuțelor, vă puteți cu ușurință face unul la fel: broscuțele brodate pot fi și imagini scoase pe hârtie autocolantă.

Ce părere aveți despre paharele și borcanul meu? Vă place ideea? O zi frumoasă să aveți!

Comentarii