Rare Pearls - aromă fină de la Avon

Bună dragele mele, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre...

Parfumul Rare Pearls de la Avon!

Parfumul respectiv a nimerit la mine, pentru prima dată, în clasa a 10-a. L-am primit cadou și la început mi s-a părut foarte puternic, ba chiar nepotrivit vârstei mele. După câteva săptămâni am realizat că-mi place și că vreau să-l am mereu lângă mine.
De ce acest parfum este atât de deosebit?
- în primul rând, pentru că are un miros extraordinar: este din categoria florale și în compoziția acestuia să gesesc note de magnolie, lemn de trandafir și lemn de santal;
- în al doilea rând, persistă. Persistă chiar foarte mult - pe păr, pe haine, pe piele;
- chiar și după o zi se păstrează o aromă ușoară, florală;
- din punctul meu de vedere este foarte concentrat - câteva puf-pufuri sunt de ajuns;
- îmi place mult ambalajul... de fapt, îmi plăcea: sticluța mată, cu un  volum de 50 de ml, cu un capac care imite o perlă imensă; era foarte finuț. Acum am văzut că cei de la Avon au modificat designul sticluțelor din seria Rare Pearls (pentru că sunt mai multe variante, a mea are codul 15) și mie nu îmi plac în mod special. Când termin această sticluță îmi voi procura una din seria nouă, să văd dacă s-a modificat cumva și compoziția.

Impresii:
Dacă vă doriți un parfumel finuț, dar cu personalitate, care să vă înfășoare într-un voal de feminitate și delicatețe, Rare Pearls este răspunsul. Este persistent și concentrat, va ajunge pentru o perioadă îndelungată de timp și vă va face irezistibilă.

Voi folosiți acest parfum? Ce părere aveți? O zi frumoasă vă doresc!

Comentarii