Liquid Precision Eyeliner de la Eveline

Salutare dragele mele cititoare, eu sunt Elena - stăpâna măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre...

Tuș pentru pleoape!

Deși folosesc acest tip de produs relativ rar, am totuși anumite pretenții - și anume ca tușul să fie musai lichid, cu o pensulă moale și flexibilă și să se ducă relativ ușor de pe pleoape la demachiere.
Nu pot să spun că am căutat un astfel de produs mult timp, deoarece mi s-a ivit ocazia să procur tușul de față - Liquid Precision Eyeliner de la Eveline, care mi-a plăcut și s-a încadrat la cerințele mele extravagante (de fapt nu prea). De ce am rămas la acest produs?
- pentru că tușul este destul de negru ca să mă mulțumească - pentru un machiaj de zi. Totuși, nu merge la un machiaj de seară foarte laborios - negrul nu este destul de pigmentat;
-  pensula este fermă, își păstrează forma, dar nu zgârâie pielea;
- forma pensulei este una clasică, întinde tușul cât trebuie și este ascultătoare;
- produsul este ieftin, dar nu se comportă astfel: persistă pe pleoape chiar și fără bază pentru machiajul ochilor;
- la sfârșitul zilei nu se revarsă peste maluri, astfel încât nu ajungi acasă arătând ca un urs panda;
- se duce bine-merci la o demachiere cu un produs decent sau de ce nu, la o spălare cu spumă demachiantă.


Impresii:
Eu sunt mulțumită de acest produs - calitatea, cantitatea, prețul. Aceste trei aspecte se află într-o armonie deplină, astfel încât tușul se numără printre produsele preferate pentru un machiaj de zi.

Voi ce fel de tuș folosiți? Ce părere aveți despre acesta? L-ați încerca? O zi frumoasă să aveți!

Comentarii