Linia curată - loțiune tonică din Rusia

Salutare! Eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi vreau să vă prezint o...

Loțiune tonică!

Originară din îndepărtata Rusie. Este un produs din seria Linia Curată  - Fitoterapie, piele sănătoasă de la  Kalina - v-am mai prezentat un produs de la acest concern. Loțiunea tonică pe care o vedeți în această postare o folosesc din nou după o pauză de câțiva ani. Mamei mele îi place să procure diferite produse, mai ales dacă sunt la ofertă sau abia apărute. Ei bine, inculpata din postare a apărut pe piață de mult timp și în numeroase variante; este foarte ok ca preț, cu un gramaj potrivit și cu efect... și aici fac o pauză, pentru că vreau să vă povestesc despre prima mea experiență cu această loțiune tonică. Nu a fost nimic special, doar că a facilitat apariția coșurilor. Eram în perioada de adolescență târzie și credeam că am scăpat definitiv de cratere - aha, sigur - și după vreo săptămână de folosit această loțiune mi-au reapărut, formând un relief frumos pe fața mea. Am aruncat sticluța cât colo, spre nemulțumirea mamei și mi-am văzut de ale mele. 
Anul trecut, pe la Crăciun, mama mi-a trimis un pachet cu cadouri, printre care am găsit și produsul Kalinei. Am strâmbat din nas, mi-am zis că data viitoare când vorbesc cu mama îi spun că nu îmi place și că nu-l voi folosi. Dar pe de altă parte, mi-am zis, au trecut câțiva ani, poate au schimbat compoziția, poate pielea mea nu va mai reacționa așa, poate... și nu m-am abținut. Ce aș putea spune despre acest produs, la o depărtare de câțiva ani de la ultima folosire?
- în primul rând, mirosul nu i s-a schimbat: mi-a plăcut atunci, îmi place și acum, un miros de flori de câmp;
- în al doilea rând, nu mi-au mai crescut lanți muntoși pe față, ceea ce nu poate decât să mă bucure;
- nu știu dacă au schimbat formula - 85% din compoziție este decoct din plante medicinale - dar loțiunea tonică își face treaba: curăță delicat pielea, lăsând-o catifelată și plăcut parfumată;
- eu am varianta pentru ten normal și mixt - deși sunt sceptică în ceea ce privește eficacitatea unui produs destinat mai multor tipuri de piele/păr/mai știu eu ce, în acest caz loțiunea tonică are un efect vizibil în ceea ce privește curățarea - și eu am tenul mixt;
- loțiunea promite curățare și prospețime - la capitolul curățare se descurcă, la cel de prospețime... ei bine, eu doar îmi simt pielea dată recent cu o loțiune, nu neapărat super-mega-proaspătă.

Impresii:
Per total m-a bucurat că acest cadou de la mama nu a fost o dezamăgire. Trecând peste experiența neplăcută din trecut, această loțiune stă acum cuminte pe măsuță și îmi face cu ochiul ori de câte ori vreau să îmi reîmprospătez tenul; după folosire se creează senzația că pielea mea tocmai a băut un ceai din plante - unul cald, aromat și purificator. Recomand acest produs dacă vă doriți o soluție de curățare cu o putere medie de pătrundere. Este ok pe percursul zilei, dar nu și pentru curățarea de seară a pielii.

Voi ați folosit produse de acest gen? Ce părere aveți? O zi cât mai frumoasă vă doresc!

Comentarii