Paleta Re-Loaded Iconic Division de la Makeup Revolution London

Bună!
Astăzi vreau să vă arăt o paletă de farduri - Iconic Division de la Makeup Revolution -  pe care mi-am dorit-o de când a apărut, dar tot am amânat să o cumpăr din motivul că nu eram sigură că aș folosi-o, iar cumpăratul de dragul de a cumpăra nu e ceva ce îmi place să fac.


După mai mult timp de gândire, vizionare de tutoriale pe YT și vizualizarea colecției mele pentru moment, i-am cerut lui Moș Nicolae această paletă și uite că a ajuns la mine. Mi-a plăcut de la prima vedere - aspectul practic minimalist al ambalajului, fardurile mari și moi, prăfoase, dar fără a fi deranjant acest lucru, nuanțele minunate de galben și verde, numai bune de a mă scoate din zona mea de comfort.



Dacă v-ați interesat de brandul Makeup Revolution, cu siguranță știți că produsele lor sunt practic dupeuri pentru anumite mărci mai scumpe, nu sunt testate pe animale, cantitatea de produs este, de obicei, destul de mare, iar prețurile sunt foarte mici. Iconic Division este un dupe pentru paleta Subculture de la Anastasia Beverly Hills, conținând cu o nuanță în plus față de acelea din paleta ABH - și anume negru. La o comparație a nuanțelor din cele două palete, diferența este foarte mică, la majoritatea culorilor nefiind sesizabilă.



 Colecția Re-Loaded conține palete care sunt dupeuri pentru acelea create de ABH, așa că dacă vă interesează vreuna dintre acestea, dar e prea scumpă, puteți vedea ce propune brandul Makeup Revolution.
Să revin la paleta mea însă - cum v-am spus, îmi place mult. Nuanțele sunt frumoase și se blenduiesc cu ușurință, nu e necesară o cantitate imensă de produs la o aplicare, iar culorile sclipicioase - verdele și maroul - deși au o textură ceva mai dură, se așează frumos pe pleoapă. 



Nuanța holografică - care apare albă în paletă și cu irizații mov pe piele - o folosesc pe post de iluminator, se vede foarte subtil pe piele, dar îi oferă luminozitate acolo unde este aplicată. Paleta este potrivită atât pentru machiajul de zi, cât și pentru cel de ocazie - datorită nuanțelor mai festive.



Eu mai am o paletă de la Makeup Revolution, despre care v-am vorbit aici. Raportul preț-cantitate-calitate a fardurilor de la acest brand este foarte bun, așa că dacă sunteți curioase de produsele lor, le puteți încerca. Se găsesc ușor în online - elefant, notino, pink panda - și cu siguranță își merită toți banii. Am o singură nemulțumire legată de produsele lor - ambalajul se strică repede, nu este calitativ, dar având în vedere calitatea produselor în sine, acest fapt este neglijabil.
Folosiți produse de la MUR? Cum vi se par?

Comentarii