Gama CeraVe - 3 ceramide esențiale și acid hialuronic pentru îngrijirea pielii iarna

Salutare!
Iarna a venit de-a binelea - cu temperaturi scăzute, zăpadă, polei, dar și cu nelipsitul discomfort a pielii. În această perioadă, o îngrijire corespunzătoare a pielii și a tenului nu trebuie să lipsească, iar pentru a veni în ajutorul nostru, CeraVe a lansat produse #simple, #eficiente și #accesibile pentru a ne bucura din plin de sărbători și de sezonul rece.
Împreună cu cei de la Buzzstore, CeraVe România au oferit pentru testare un kit cu două produse full size și două minis, mai exact: Gelul de spălare hidratant, crema hidratantă pentru față și corp, respectiv gelul de curățare spumant și loțiune hidratantă. Desigur, nu au lipsit nici pliantele cu mostre, care au ajuns la colegele mele de facultate.


Noile produse CeraVe au în compoziția sa 3 ceramide esențiale, cu rolul de a restabili bariera protectoare a pielii, acțiunea acestora fiind vizibilă de la prima utilizare. Tehnologia pe baza căreia au fost concepute produsele acestui brand este MVE (MultiVesicular Emulsion Technology), care constă în eliberarea la suprafața pielii a ingredientelor din compoziția produselor CeraVe pe parcursul a 24 de ore, strat cu strat, pentru a menține pielea catifelată întreaga zi.


CeraVe, deși este o marcă din SUA, pe care am tot văzut-o pe rețelele de socializare la fetele din afară, a ajuns de curând și în România, produsele fiind accesibile într-o gamă largă de magazine online și offline, printre care emag, farmaciatei și pe site-ul oficial al brandului.

Produsele pe care le-am primit la începutul lunii au fost folosite cu drag și spor, așa că vă pot împărtăși impresiile mele. Să încep cu gelul de spălare hidratant, care vine într-o cantitate generoasă de 236 de ml. Este un gel bun pentru utilizarea zilnică, având în compoziția sa 3 ceramide esențiale și acid hialuronic. 


Curăță și hidratează bine pielea, fără a lăsa senzația de peliculă și fără a usca pielea. Îmi place să-l folosesc dimineața, pentru că seara mă demachiez cu un produs pe bază de ulei, iar acest gel poate îndepărta demachiantul doar într-o cantitate mare, așa că mă limitez să-l folosesc o dată pe zi. Curăță blând și îmi place să-mi încep ziua cu el. Cu toate acestea, nu face spumă - sunt obișnuită cu astfel de produse, așa că acest aspect e mai degrabă o chestiune de preferință. Partenerului meu îi place acest gel foarte mult, pentru că nu-i usucă pielea, curăță și nu conține parfum, așa că ne bucurăm toată familia de gelul hidratant de la CeraVe.


Al doilea produs full size este crema hidratantă care are în compoziția sa 3 ceramide esențiale și acid hialuronic, fiind potrivită atât pentru corp, cât și pentru față. Are o formulă fără parfum și non-grasă, untoasă i-aș zice, dar foarte plăcută. Crema intră imediat în piele și o lasă hidratată. Nu am mai avut senzația de piele uscată sau întinsă după utilizarea acesteia. 


Produsul vine într-o cantitate mare, borcan de 340 de grame, dar am observat că tind să folosesc o cantitate mai mare de produs la fiecare aplicare față de alte creme, așa că mă aștept să termin borcănelul până la finele iernii, exact cât timp am pielea mai sensibilă.


În ceea ce privește produsele mini, am folosit loțiunea hidratantă pe post de cremă de mâini și mi-a plăcut mai puțin decât crema, parcă nu are același grad de hidratare. Gelul de curățare spumant se comportă exact ca gelul de spălare hidratant, doar că face spumă și experiența e mai plăcută pentru mine - cum am spus, mie îmi plac genul acesta de produse de curățare a tenului.


Per total, îmi plac produsele de la CeraVe pentru că oferă nivelul necesar de hidratare pentru pielea mea, nu conțin parfum și astfel pot fi folosite de întreaga familie. Faptul că sunt accesibile, atât în ceea ce privește magazinele, dar și prețul, constituie un avantaj. Gramajul produselor e destul de mare, deci sunt economice. Cel mai mult îmi place crema, pentru că-mi oferă hidratarea necesară pe parcursul întregii zile.
Ați încercat produsele de la CeraVe? Care este preferatul vostru? Pe Facebook găsiți grupul fanilor CeraVe din România, unde puteți citi opinii sau pentru a le împărtăși pe ale voastre :)
O zi frumoasă vă doresc!

Comentarii