Paleta Whipped Wonderland Shadow Set de la Nyx

Hello!
Perioada sărbătorilor este în plină desfășurare, toate magazinele posibile și imposibile propun numeroase idei de cadouri, iar noi, fetele, cu siguranță ne gândim la ce vom purta în noaptea dintre ani, cum ne vom aranja părul și nu în ultimul rând, pentru ce fel de makeup vom opta.
Eu sunt genul care se machiază ceva mai subtil, prefer culorile neutre, calde, eventual cu o nuanță de contrast sau care să-mi scoată ochii în evidență. Același tip de machiaj îl prefer și în cazul unor evenimente, dar cu nuanțe ceva mai pronunțate. Astăzi însă vă arăt o paletă pe care am primit-o cadou și care se pliază pe preferințele mele.


Whipped Wonderland Shadow Set de la Nyx este o paletă cu totul și cu totul deosebită. Are un ambalaj drăguț, adresându-se tuturor pasionaților de makeup, acesta fiind ușor reutilizabil după terminarea fardurilor. Întrebarea e cine consumă o paletă de farduri până la ultima particulă - ei bine, căutați project pan pe rețelele de socializare și veți vedea :)


Revenind la paletă, acesta este formată din 8 farduri, 4 mate și 4 sclipicioase, în nuanțe potrivite pentru machiajul zilnic, dar și pentru o ocazie. Sunt foarte ușor de blenduit, iar culorile sclipicioase sunt foarte pigmentate, chiar și fără o bază de fard. În swatchurile mele, am aplicat produsul direct pe piele.


Fardurile stau bine pe pleoapă, se blenduiesc ușor, vin într-o cantitate generoasă. Îmi place mult faptul că fardurile sclipicioase nu se scutură, nu cad de pe pleoapă, sunt foarte pigmentate și arată bine.


Să nu omit să menționez și faptul că Nyx  nu testează produsele sale pe animale, ceea ce un mare plus pentru mine - v-am mai spus pe blog că îmi transform, ușor-ușor, colecția de makeup într-o colecție Cruelty Free. 


Am mai folosit farduri de la Nyx când am făcut școala de makeup, paletele din seria Ultimate, dar parcă acestea se blenduiesc un pic mai ușor. Cu toate acestea, îmi plac fardurile de la Nyx și cu siguranță mă voi bucura din plin de paleta Whipped Wonderland.
Folosiți farduri de la Nyx? Ce paletă?

Comentarii