Manichiura de miercuri: Albastru regal, bronz și un strop de festivitate

Hello! Azi în rubrica #manichiurademiercuri avem un albastru delicios și un bronz care mă înnebunește de vreun an și ceva. Mi s-a pus pata pe o manichiură mai fancy, să-i zic așa, iată ce a ieșit.
Produsele folosite sunt:
Avon nail experts base coat;
Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping top coat; 
Astor Fashion Studio nr. 290 Madagascar Waterfall (văzut și aici);
Cairuo nr. 18 (ați văzut-o pentru prima dată aici);
O. P. I. Liquid Sand NL M46 (am folosit-o aici);
Bandă autocolantă albastră de pe eBay.

Pașii:
1. Am aplicat un strat de base coat;
2. Pe toată lungimea unghiilor am aplicat oja de la Astor, în două straturi;
3. Am delimitat cu banda autocolantă porțiunile pe care nu le voiam albastre;
4. Am aplicat ojele bronz de la Cairuo și pe cea albastră cu sclipici de la O.P.I.;
5. Am îndepărtat benzile și am aplicat din nou, pe contur și am aplicat top coat-ul;
 Rezultatul final:
Ce părere aveți? Mie-mi plac pentru că par festive. Cred că s-ar potrivi de minune la un eveniment.
Să aveți o zi însorită :)

Comentarii