Manichiura de miercuri: Fuchsia și roșu strălucitor

Hello!
Mi-am modificat forma unghiilor înapoi în pătrățoase și mi s-a făcut dor de o manichiură veselă, cu un pic de strălucire. Mi-am făcut curat în oje și am găsit pretendentele perfecte pentru această misiune și le prezint mai jos.
Inculpatele:
Bandă autocolantă roșie de pe eBay;
Pietricele pentru manichiură de pe eBay;
Astor Fashion Studio nr. 283 Ethnic Pink (am folosit-o și aici);
Miss sporty  colecția Oh My Gem! nr. 4262;
Bază-tratament fortifiant de la Farmec;
Ojă peel-off Kasako Docai;
Top coat de la S.he Stylezone.

Pașii:
1. Am aplicat baza de la Farmec;
2. Am aplicat două straturi din oja de la Astor;
3. Am aplicat oja tip peel-off de la Kasako Docai în jurul unghiilor de la degetele mijlociu și inelar și am aplicat oja de la Miss Sporty, într-un singur strat;
4. Am îndepărtat peel-off-ul și am aplicat banda autocolantă. La fel, am fixat pietricelele cu ajutorul top coat-ului - am aplicat o picătură în locul unde-mi doream pietricica și am fixat-o cu ajutorul unei pensete:
5. Ultimul pas - aplicarea top coat-ului de la S.he Stylezone;
6. Rezultatul final;
Din păcate, lumina a fost cam nepotrivită pentru poze, doarece nu prea se vede diferența între roșu și roz fuchsia. Acest lucru m-a întristat, dar nu mai aveam ce să-i fac. În realitate, unghiile arată foarte drăguț și festiv. Ce părere aveți?

Comentarii