Produse consumate - Septembrie 2016

Bună-bună, eu sunt Elena - eterna proprietară a măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre...
 
Produse consumate!
Am decis să fac această rubrică, sau mai bine zis, acest raport lunar datorită faptului că niciodată nu se știe peste ce produs dau și ce impresie îmi creez despre acesta - cine știe, poate fac o descoperire în ceea ce privește un produs cosmetic care v-ar putea face cu ochiul:) Atențiune: luna aceasta am consumat foarte multe lucruri - pentru mine. Să începem:
1. Gel de duș Fa Fruit me up! Dream Peach. Îl am de la mare și l-am terminat cu gândul că aș fi vrut ca vara să mai dureze un pic. Datorită mirosului, dar și consistenței, l-aș mai recumpăra;
 2. Dischete demachiante Ipek. Le-am cumpărat dintr-o farmacie din Chișinău și dintre toate dischetele pe care le-am avut, acestea au fost cele mai nașpa: se dezintegrau de la orice lichid, fie apă micelară sau dizolvant pentru lacul de unghii. Mă bucur că am fost inspirată să iau o variantă mică, de vreo 30 de dischete. Nu le voi mai recumpăra;
3. Spray pentru corp Avon naturals energising - Green Tea & Verbena. Îl am de vreun an și ceva și odată ce a venit vara și temperaturile ridicate, l-am scos din dulap și l-am terminat abia în septembrie. E un spray drăguț, miroase plăcut, oferă, per moment, un grad de prospețime. Mai multe detalii găsiți în articolul de mai sus;
 4. Gel de duș Fa Coconut water. A mers de minune în ultima lună a verii și în prima jumătate a lui septembrie - a oferit o senzație plăcută pielii și mai mult ca sigur îl voi căuta prin magazine când revine sezonul cald;
5. Vopsea pentru păr Garnier Color Naturals nuanța 7.40+ Cupru pasional. Ați văzut-o printre consumatele lunii de ceva timp încoace, nu mă mai repet. O voi cumpăra din nou pentru că îmi place nuanța și felul în care nu îmi distruge părul;
 6. Ulei Advance Techniques pentru vârfuri despicate de la Avon. Mi-a plăcut mult, mult acest ulei: nu mi-a reparat vârfurile, în schimb mi-a ușurat foarte mult pieptănarea. Mă gândesc să-l cumpăr din nou;
7. Ulei de migdale și ulei de urzică. Le-am procurat din Chișinău pentru a-mi face măști la nivelul podoabei capilare. Le-am consumat rapid, datorită gramajului, dar am observat o mică îmbunătățire în ceea ce privește desimea părului. Cred că le voi mai cumpăra;
8. Vopsea pentru păr Estel professional Extra Red edition, nuanța 66/54 Spanish Corrida. Am decis să revin, parțial, la roșu în păr și noroc că mai aveam un tub de vopsea prin casă. Data viitoare când merg prin Chișinău îmi voi lua încă vreo 10 tuburi cel puțin :));
9. Bază pentru lacul de unghii Avon nail experts. E al doilea produs de acest gen care a ajuns pe mâna mea, dar cred că a avut un defect, pentru că l-am pus în cutie și a doua zi l-am găsit gol, iar cutia inundată. Noroc că am reușit să realizez câteva manichiuri cu acesta până să se ducă pe apa sâmbetei;
10. Mini cremă pentru mâini cu unt de shea de la L'Occitane en Provence. E a treia(?) cremă clasică pe care o folosesc și deși e foarte bună în ceea ce privește hidratarea pielii, îmi displace mirosul. Nu aș mai procura această variantă;
11. Dizolvant pentru lacul de unghii Beauty marcă Auchan. Un dizolvant bun, dar nu extraordinar. Își face treaba, nu usucă foarte tare unghia. Îl voi mai cumpăra;
12. Mascara Lash accelerator de la Rimmel London. În momentul de față este mascara mea preferată, dar am căutat-o prin magazine și nu am găsit-o, așa că va rămâne o primă iubire ce a luat sfârșit. Totuși sper că o voi găsi cândva, pentru că aplicatorul ei este idealul meu;
13. Mascara pentru sprâncene Color my brows de la Etude House. Un produs sud-coreean, de un portocaliu natural. Deoarece nu mai am părul în totalitate portocaliu, această mascara și-a pierdut utilitatea. Nu voi mai cumpăra acest produs, dar din punctul meu de vedere este foarte bun și merită încercat;
14. Parfum tip roll-on Pur Blanca de la Avon. În articol scriam că prefer acest parfum în zilele calde și chiar în acele zile l-am și terminat. Mi-a plăcut mult la început, dar pe final mirosul m-a plictisit. Nu cred că îl voi mai procura;
15. Balsam pentru buze Essential care de la Nivea. E produsul pe care-l vedeți lunar la mine, e în topul preferatelor din toate timpurile. L-am și reachiziționat :)
Voi ce produse din această listă ați folosit? Ce părere aveți despre ele? O zi frumoasă să aveți!  

Comentarii