Manichiura de miercuri: Ombrè Pink-Lilac Degrade

Hello! Azi în meniul #manichiurademiercuri avem un degrade în nuanțe pastelate și foarte finuțe. Am folosit:
Rimmel London Rita Ora nr. 270 Sweet Retreat (văzută aici);
Avon nail experts base coat; 
Flormar nr. 112 (observat și aici);
Ojă peel-off de la Kasako Docai
Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping top coat; 
Rimmel London nr. 856 How Do You Lilac It? (am folosit-o și aici);
Plăcuță pentru stamping de pe eBay;
Burețel, pe care am uitat să-l includ în poză. 

Pașii:
1. Am aplicat un strat de base coat și oja peel-off în jurul unghiei;
2. Am aplicat câte un strat de ojă - mov pe unghiile de la arătător, mijlociu și inelar, iar pe unghiile de la degetul mic și degetul mare am aplicat oja roz;
3. Cu ajutorul unui burețel am realizat tehnica degrade vertical pe unghie;
4. Prin intermediul tehnicii stamping am aplicat un model argintiu pe unghia de la degetul mijlociu;
5. Am înlăturat oja Docai și am aplicat top coat-ul de la Rimmel. Rezultatul final:
Mie-mi place cum a ieșit, din păcat lumina nu a fost tocmai bună pentru făcut poze, pentru că degradeul nu prea se observă. Totuși, mie rezultatul mi s-a părut fain și potrivit formei unghiei. Ce părere aveți?

Comentarii