Snow Color Bright - balsam pentru rufe

Salut! Sunt Elena și astăzi voi face un review unui produs diferit de ce fac de obicei: e vorba de un balsam de rufe. Se numește Snow Color Bright și am primit un sample pentru testare. 
Mi-a plăcut că testerul a venit într-o cantitate de 200 de ml, adică bun de folosit la 2 spălări - pentru o mai bună percepție asupra calități produsului.
La-m folosit la mașina de spălat în loc de Vanish-ul cel de toate zilele. Deși pe ambalaj scrie că e ok de folosit și la țesături fine, eu l-am folosit prima dată când am spălat prosoapele/lenjeria de pat, să mă asigur că în caz de eșec nu distrug vreo haină. Nu a fost cazul - Snow s-a descurcat bine, nu a distrus nimic, a facilitat curățarea și a lăsat un miros fresh pe prosoape.
Mi-a plăcut produsul și probabil că-l voi mai achiziționa - se descurcă bine la ceea ce-și propune.
Ați mai folosit un astfel de produs? Vă doresc o zi cât mai însorită!

Comentarii