Colecția de rujuri: trei swatch-uri de la Avon

Hello! Eu sunt Elena și astăzi vreau să vă prezint trei rujuri de la Avon, sau mai bine zis, trei swatch-uri. Acestea fac parte din gama Ultra Color Indulgence Lip Color și le am de la un reprezentant, pentru că nu mă puteam decide ce nuanță îmi place. Cele trei rujuri minuscule și swatch-urile:
 În ceea ce privește denumirea celor trei mini-rujuri (ordinea de pe mână):
- Rose Bouquet;
- Spring Lilac;
- Poppy Pink.
Close-up:
Nuanțele, la lumină naturală în diferite unghiuri: 
 Rose Bouquet și Poppy Pink mi-au plăcut cel mai mult, din păcate Spring Lilac nu mă prinde. Datorită acestor mini rujulețe știu sigur ce nuanțe vreau să procur. Merci mult reprezentantului pentru această oportunitate :)
Ce rujuri folosiți de la Avon? Dar din această gamă? Să aveți o zi frumoasă!

Comentarii