Argilă albastră și argilă albă - măști pentru păr și față

Hello! Sunt Elena și vreau să vorbesc puțin despre argilă.
Pe lângă măștile din bumbac coreene, mi-am dorit să folosesc și măști naturale, făcute acasă. Și pentru că nu aveam chef să amestec gălbenuș de ou cu suc de lămâie sau știu eu ce alte alimente, m-am găndit să folosesc argila. Argila este un produs ieftin și ușor de manevrat. 
Am procurat două tipuri: albă, pentru ten normal și albastră, pentru ten predispus la roșeață, ambele de la firma rusească Medicomed. Fiecare pachet conține două plicuri, iar pe spatele ambalajului sunt trecute tipurile de măști care pot fi făcute, efectul acestora și timpul de acționare. Astfel, ambele măști sunt potrivite pentru față, păr, comprese și băi. Nu știu care-i faza cu compresele făcute din argilă sau băile în argilă, dar m-au interesat primele două  moduri de aplicare.
Am folosit ambele tipuri de argilă într-o singură mască, pentru eficacitate cât mai mare. Se amestecă o parte apă cu o parte argilă, astfel încât să se obțină o pastă omogenă. Pasta se aplică pe pielea uscată și curată, se ține în jur de 20-30 de minute, se spală cu apă caldă, dar fără săpun. Se poate aplica după o cremă hidratantă. Am folosit argila pe post de mască pentru față de câteva ori și mi-a plăcut efectul, de purificare a pielii, chiar dacă după am aplicat o cremă hidratantă.
În cazul măștii pentru păr a fost un dezastru. Masca, preparată în același fel ca pentru față, se aplică la rădăcina părului, acesta se strânge și se înfășoară într-un prosop cald și argila se ține pe cap timp de 20-40 de minute. Pe lângă faptul că mi-a uscat părul, argila nu i-a îmbunătățit aspectul, ba chiar l-a făcut mai aspru. Nu voi mai folosi argila pe post de mască de păr.
Folosiți argila? Ce părere aveți despre măștile pregătite acasă? Să aveți o zi faină!

Comentarii

  1. Bună,
    Eu știam ca argila nu se lasă să se usuce pe par sau pe față și ca trebuie aplicata apa cu un spray atunci când simțim ca se usucă.
    Personal folosesc argila alba, roz și verde pentru ten și îmi plac toate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știam; oricum, eu nu mai folosesc argila de ceva timp, am găsit alte produse care sunt mai eficiente și cu mai puțină bătaie de cap :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu