Manichiura de miercuri: bronz și albastru regal

Bună-bună, eu sunt Elena și vreau să dedic ziua de miercuri postărilor cu manichiură. Astăzi avem în meniu...
Manichiură în culori regale!


Făcând curat printre ojele mele am descoperit frumusețea bronz de la Cairuo pe care am vrut să o folosesc numaidecât. Nu simplă, ci împreună cu o culoare mai puternică și atenția mi-a fost atrasă de oja de la Astor. Combinația de culori mi-a plăcut foarte mult; îmi inspiră culori regale orientale - persane, poate?
 Pentru manichiura din miercurea aceasta am ales următoarele produse:
De la stânga la dreapta:
Sally Hansen Double Duty base coat;
Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping top coat; 
Cairuo nr. 18;
Astor Fashion Studio nr. 290 Madagascar Waterfall.
Pașii:
1. Se degresează suprafața unghiei cu ajutorul unei dischete înmuiată în dizolvant pentru lac de unghii;
2. Se aplică un strat de base coat - în cazul de față am folosit  Sally Hansen Double Duty;
  3. După uscarea base coat-ului, se aplică două straturi de ojă albastră de la Astor Fashion Studio;
4. După uscarea ojei albastre, se aplică oja bronz de la Cairuo prin mișcări scurte. Pentru a obține aspectul marmorat, pensula trebuie să conțină foarte puțină ojă;
5. După uscarea ojei de la Cairuo se aplică un strat de top coat de la Rimmel London;
 
6. Cu ajutorul unui bețișor pentru urechi/pensulă muiată în dizolvant se îndepărtează oja din jurul unghiei și manichiura este gata!
Îmi place rezultatul, dar mai mult îmi place combinația de culori. Ce părere aveți?
Să aveți o zi frumoasă :)

Comentarii