Avon naturals - loțiune de corp cosy Vanilla & Sandalwood

Salut! Eu sunt Elena și astăzi vă povestesc despre o loțiune de corp delicioasă de la Avon naturals - varianta cosy, Vanilla & Sandalwood. Ultima vreme îmi plac produsele din această gamă și mi-aș dori să le încerc pe toate :)
Varianta de față se potrivește de minune pentru serile reci de iarnă, pentru că aroma fină de vanilie și lemn de santal are capacitatea de a încălzi și cele mai reci suflete :)) Eu însă am preferat să folosesc loțiunea în perioada verii din mai multe motive: 
- îmi place efectul hidratant al loțiuni care-mi lasă pielea catifelată;
- voiam ceva cu miros foarte liniștit, aproape imperceptibil;
- pur și simplu aveam nevoie de o loțiune de corp pentru a mă asigura că pielea mea nu se prăjește definitiv datorită expunerii la soare.
Îmi place mult acest produs datorită compoziției blânge și grijulii, a cantității enorme și a bunei-dispoziții pe care mi-o oferă la fiecare aplicare. Recomand.
Folosiți produse de la Avon naturals? cum vi se par? O zi fresh vă doresc!

Comentarii