Ondularea părului fără ondulator - transformare de peste noapte

Hello dragele mele, eu sunt Elena și astăzi vreau să vă împărtășesc experiența mea cu... ondulatul părului. Având firul de păr foarte subțire, moale și des, mă confrunt cu problema ondulatului: părul meu nu vrea să stea ondulat, fiind foarte drept de la mama natură. Dacă folosesc un ondulator, în maxim 3 ore (cu tot cu fixativ), părul meu își revine în forma inițială. Am tot folosit metoda bentiței - prinsul părului proaspăt spălat într-o bentiță peste noapte și a doua zi rezultând onduleuri, dar problema e că buclele îmi ies prea mici. În plus, rămâne urma de la bentiță pe păr, lucru ce nu îmi convine. 
Moațele :) Vedeți smiley face-ul?
 Recent am decis să folosesc niște moațe pe care le-am procurat acum o mie de ani, dar nu știu din ce motiv le-am aruncat în cel mai îndepărtat sertar și nu le-am mai folosit. Ei bine, am scos moațele de la naftalină și le-am folosit într-o seară, după baie, când aveam părul ud într-o proporție de 20%. 
Moațele: puse seara (sus) și starea lor dimineața (jos)
Am folosit doar 5 moațe, pentru că nu voiam bucle mici. Am împărțit părul în 5 șuvițe mai mari și l-am rulat pe moațe (fără fixativ sau orice alt fel de produs de fixare). După care somnic și dimineața - pasul doi: scoaterea lor din păr. Ce a ieșit vedeți în imaginile de mai jos:
Onduleurile imediat după ce am scos moațele din păr
Onduleurile ”pieptănate” cu degetele
Onduleurile pieptănate cu peria
Rezultatul final - bucle medii, lejere, care-mi accentuează mult ombre-ul. Puțin fixativ și totul este gata - Elena e pregătită pentru o nouă zi :)
Acum întrebarea - cât au ținut onduleurile? Ei bine, au ținut vreo 4-5 ore, timp în care buclele au început să se lase, dar într-un ritm lent, astfel încât părul meu - deja ușor ondulat - arăta decent. 
Vă recomand moațele dacă aveți părul foarte neascultător și dornic de a reveni la forma lui inițială foarte repede. Moațele au fost luate dintr-un magazin de cosmetice, am dat puțin pe ele - cred că vreo 12 RON pe 10 bucăți, deci nu costă foarte mult. În plus, sunt comode - nu m-au deranjat în timpul somnului, se țin bine pe păr și-și fac treaba. Eu sunt foarte mulțumită de ele și voi mai folosi această metodă. 
Voi cum vă ondulați părul? O zi frumoasă să aveți!

Comentarii