Masca pentru păr de la Le Petit Marseillais cu unt de Karite și Miere

Bună! Eu sunt Elena și astăzi vreau să vă prezint o mască pentru păr recent descoperită de mine - Le Petit Marseillais cu unt de Karite și Miere.
 Ei bine, am descoperit-o acum ceva timp, când am avut experiența cu creta pentru păr. În acea perioadă am decis că ar trebui să revin la folosirea măștilor pentru păr. Când am intrat în supermarket, m-am gândit că am nevoie de ceva hrănitor, dar cu o textură ușoară, astfel încât să nu mă trezesc că mi se îngrașă părul imediat după ce-l spăl. așa am ajuns la firma Le Petit Marseillais, o firmă pe care o iubesc-urăsc: îmi plac șampoanele și balsamurile de la ei, dar nu și gelurile de duș. Când am văzut masca însă, mi-am zis că trebuie să o am - din mai multe motive:
- în primul rând mi-a plăcut ambalajul, oricât de ridicol ar suna: am o afinitate pentru galben, dar când am văzut și ambalajul tip borcan, cu acel căpăcel metalic, pur și simplu m-am îndrăgostit;
- în al doilea rând, mi-au placut componentele: untul de Karite (sau untul de shea) și mierea, două produse cunoscute pentru capacitatea lor de hidratare și regenerare a pielii;
- deși masca este dedicată părului uscat, eu am decis să o procur: are componente bune, promite îngrijire a firului de păr de la rădăcină până la vârf, vine într-o cantitate enormă de 200 de ml.
 În plus, miroase bine, are o culoare delicioasă - un fel de portocaliu pastelat. E destul de economică - necesită o cantitate relativ mică pentru a acoperi tot părul. Eu o aplic odată pe săptămână, începând de la rădăcini, apoi o întind pe restul părului și o las pentru 5-10 minute în cap. După ce timpul de așteptare trece, îmi clătesc părul - produsul se duce rapid, fără a lăsa senzația de păr uleios. 
În concluzie, îmi place masca. Mirosul, compoziția, efectul. După aprox. 3 luni de când o folosesc, am observat o îmbunătățire a aspectului podoabei mele capilare, cu tot cu vopsiri, folosirea produselor de styling și expunerea la soare. Sunt foarte mulțumită și recomand acest produs.
Ce fel de măști folosiți, din comerț sau preparate acasă? Vă doresc o zi minunată!

Comentarii