Manichiura de miercuri: dungi roz și inimi negre

Bună-bună, eu sunt Elena și vreau să dedic ziua de miercuri postărilor cu manichiură. Astăzi avem în meniu...
Manichiură în dungi și cu inimioare!

Urmărind diferite conturi dedicate manichiurilor pe Instagram, am dat de o imagine ce mi-a plăcut nespus de mult, astfel încât pe loc am decis să o reproduc.
 Pentru manichiura din miercurea aceasta am ales următoarele produse:
De la stânga la dreapta:
Rimmel London nr. 270 Sweet Retreat (văzută și aici);
Flormar Matifying Top-Coat (l-am utilizat și aici);
Sally Hansen Double Duty base coat;
Flormar nr. 313 Black Minimalism (ați mai văzut-o aici);
Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping top coat; 
Astor Fashion Studio nr. 208006 (am utilizat-o și la această manichiură);
Dotting Tool și bandă adezivă ( nu apare în poză) de pe eBay.
Pașii:
1. Se degresează suprafața unghiei cu ajutorul unei dischete înmuiată în dizolvant pentru lac de unghii;
2. Se aplică un strat de base coat - în cazul de față am folosit  Sally Hansen Double Duty;
  3. După uscarea base coat-ului, se aplică două straturi de ojă mint de la Astor Fashion Studio. Dacă tot suntem la această nuanță, lucrul care mă întristează cel mai mult este faptul că nuanța frumoasă de mentă începe să se observe abia de la al treilea strat. Eu am aplicat doar două pentru că oricum aceasta (oja) urmează să fie acoperită de altă nuanță. Pe unghia de la inelar am aplicat oja neagră de la Flormar, tot în două straturi;
1 strat
2 straturi
4. După uscarea ojei pe toate unghiile, se aplică pe unghiile date cu Astor bezi adezive, formând dungi;
 5. Se aplică peste benzi oja roz de la Rimmel, un singur strat este suficient;
6. Se dezlipesc fâșiile de bandă adezivă - eu am folosit o pensetă. Peste se aplică câte un strat de top coat - în cazul unghiei de la inelar, am folosit produsul mat de la Flormar;
7. Pe unghii - aleatoriu, se desenează, cu ajutorul ustensilei pentru buline, inimioare. Deoarece sunt stângace, inimioarele mele nu sunt o operă de artă :D. După ce inimioarele s-au uscat, se aplică din nou un top coat - mat pe unghia neagră;
8. Cu ajutorul unui bețișor pentru urechi/pensulă muiată în dizolvant se îndepărtează oja din jurul unghiei și manichiura este gata! 
Cu tot cu neîndemânarea mea, cred că această manichiură este una reușită. Îmi place combinația de culori și cred că voi mai reproduce acest model. Ce părere aveți?
O zi frumoasă vă doresc!

Comentarii