Produse consumate - Iunie 2016

Bună-bună, eu sunt Elena - eterna proprietară a măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre...
 
Produse consumate!
Am decis să fac această rubrică, sau mai bine zis, acest raport lunar datorită faptului că niciodată nu se știe peste ce produs dau și ce impresie îmi creez despre acesta - cine știe, poate fac o descoperire în ceea ce privește un produs cosmetic care v-ar putea face cu ochiul și dvs :) Deoarece luna aceasta am consumat destul de multe lucruri, le voi împărți pe categorii. Să începem:

1. Deodorant fresh natural de la Nivea. S-a consumat destul de repede, parțial căldurii și a mai multor dușuri pe zi, parțial datorită mirosului. Ca deodorant e foarte ok, își face treaba, dar nu mi-a plăcut mirosul. Nu voi mai achiziționa această variantă;
2. Gel de duș Dove creme varianta mini. Nu știu de unde o am, dar am consumat flaconul în 2-3 reprize. E ok, dar nu genul meu;
3. Parfum roll-on Far Away de la Avon. Mi-a plăcut foarte mult și probabil că voi mai achiziționa această aromă în viitor;
4. Loțiune de corp Suddenly de la Madame Glamour. M-am împăcat bine cu acest produs, a fost economic, mirosul s-a păstrat pe piele într-o formă ușoară, dar la capitolul hidratare nu m-a dat pe spate;
5. Gel de duș Fa magic Oil pink jasmine. Este primul gel de duș de la Fa pe care-l folosesc în ultimii 10 ani și pot să spun că îmi place. Are un miros ușor, este foarte revigorant, curăță delicat - perfect pentru vară. Probabil că-l voi mai reachiziționa;
6. Deodorant roll-on Fresh & Soft de la Avon Care. M-am împăcat bine cu acest produs - l-am folosit după duș, pentru că am observat că mă irit destul de tare dacă-l folosesc înainte să ies din casă - probabil datorită atingerii materialului de piele;
7. Fixativ pentru păr Taft de la Schwarzkopf, mi-a luat o eternitate să-l consum, dar mai mult ca sigur îl voi reachiziționa - fixează bine părul meu neascultător, se ia ușor din păr la spălare, miroase ok.

Voi ce produse din această listă folosiți? Ce părere aveți despre ele? O zi frumoasă să aveți!  

Comentarii