Mascara Lash Accelerator de la Rimmel Professional

Bună-bună lume frumoasă, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre...

Mascara!

În prima-prima mea postare am vorbit anume despre mascara și acest articol îmi trezește amitiri legate de primul text de pe acest blog. Să trecem peste melancolie și să vă prezint o achiziție făcută din necesitate și curiozitate :)
Inculpata se numește Lash Accelerator - Mascara with Grow-Lash Complex și este de la Rimmel London ( yup, firma datorită căreia mascarei i se mai zice și rimel ). ”Domnișoara” în galben mi-a făcut cu ochiul de pe un raft și am decis să o iau, din mai multe considerente:
- trebuia să îmi schimb mascara, deoarece Miss Manga era pe măsuța mea de ceva timp și din motive igienice am decis să o schimb; nu că nu m-aș mai întoarce la aceasta, dar am vrut să încerc ceva nou;
- am stat mult și bine în colțul cu produse cosmetice din Auchan și m-am uitat la toate rimelurile din zonă. Ceea ce m-a dernjat la majoritatea a fost aplicatorul prea mare și prea grosolan, din punctul meu de vedere. Însă am văzut o mascara neagră cu un capac galben-auriu și am zis că asta e căutata serii - și așa a fost :) ;
- tot ce m-a interesat a fost aplicatorul - finuț, fără chichițe. Mi-am dorit unul simplu de tot deoarece nu îmi place aspectul încărcat pe care-l conferă genelor unele mascara, nu aveam nevoie nici de o periuță care să-mi trimită genele în sus, deoarece și așa cresc în direcția aia, în fine;
- abia acasă am observat că am cumpărat un produs cu Grow-Lash Complex. Dar cum spuneam, pe mine m-a interesat strict periuța și nu efectul mascarei, așa că am zis meh, să fie cu ce complex vrea că nu mă deranjează;
- după câteva aplicări am îndrăgit mascara de la Rimmel. Se așează frumos pe gene, nu le lipește și le conferă o nuanță naturală de negru. Eu sunt mulțumită de acest lucru;
- am dat 30 de lei pe acest produs și consider că este un preț decent pentru ceea ce oferă formula;
- un minus - pentru cei care vor ca Grow-Lash Complex-ul să meargă - ei bine, nu merge. Cel puțin eu nu am observat nimic peste noapte. Poate că nu am folosit produsul destul timp. Dar cum ziceam mai sus, nu mă interesează acest aspect așa că pentru mine nu ar fi un minus.
Impresii:
Recomand acest rimel de la Rimmel London persoanelor care-și doresc un aspect natural al genelor, un negru fin, gene libere și o privire de domniță din castel:)

O zi cât mai frumoasă vă doresc!

Comentarii