Incandessence - un parfum de la Avon

Bună-bună dragele mele, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi vă prezint un parfumel drag mie, și anume...

Incandessence de la Avon!

Mai bine zis, este o apă de parfum -un plină de soare, piersici, flori, vară și încă ceva...
Prima dată am făcut cunoștință cu acest parfum când eram anul I la facultate - adică acum 2 ani. Acest parfum era la reducere și mi-am zis să încerc ceva nou. Era o iarnă friguroasă, cred că prin februarie, lună în care toată lumea își dorește cu disperare o bucățică de soare. Ei bine, eu am primit-o odată cu sticluța :)
Incandessence trezește toate simțurile, umple camera cu primăvară și persistă mult și bine pe piele, haine și păr. Eu obișnuiam să îmi stropesc părul cu puțin parfum când acesta era aproape uscat; și îmi plăcea faptul că aroma se simțea până la următoarea spălare, foarte subtilă, dar acolo.
Când mi s-a terminat sticluța de probă, mi-am zis că trebuie să îmi cumpăr neapărat acest parfum și am făcut-o, iar de atunci nu lipsește de pe măsuță, chiar dacă îl mai trădez câteodată cu alte arome.

Impresii:
Cred că tot ce voiam să spun despre acest parfum am spus-o deja mai sus. Aș vrea să mă repet totuși: este un parfum minunat, un mic soare închis într-o aproape sferă, care colorează aromatic zilele de iarnă - este potrivit pentru sezonul rece. În plus, persistă aproape pe orice și  mai mult ca sigur este un produs la care nu vreau să renunț cam niciodată. A, și să nu uit: radiază :)

Voi ați folosit acest parfum? Ce părere aveți despre acesta? Un sfârșit de an parfumat vă doresc!

Comentarii