Incredible Hand Cream de la Oriflame

Bună tuturor, eu sunt Elena și astăzi voi vorbi despre...

Cremă pantru mâini!

Ce-i drept, cam des apare pe aici în ultima vreme, dar nu am ce să-i fac - îmi place acest tip de produs și-l folosesc de n ori pe zi.:)
Crema din postarea de astăzi se numește Incredible Hand Cream și este un produs de la Oriflame. Am primit-o cadou odată cu această cremă pentru mâini, însă am decis să nu o folosesc pe moment. Dar acum i-a venit și ei rândul, așa că haideți să vă povestesc despre Incredible Hand Cream.
Este un produs pe care nu l-am mai folosit niciodată și nu știam la ce să mă aștept. Primul lucru pe care l-am observat este că are o consistență mult mai păstoasă decât alte creme pe care le-am deschise acum. Este mai mult un minus pentru mine decât un plus; nu o pot folosi decât seara sau dacă stau degeaba - ceea ce nu este cazul. Cred că acest aspect grăsos se datorează compoziției: silicon + glicerină, dar asta nu mă ajută cu nimic.
Lăsăm la o parte consistența și trecem la miros. Miroase foarte diferit de alte creme, îmi amintește de copilărie - nu este un miros pe care-l pot plasa undeva în amintirile mele, dar cred că e ceva legat de plante medicinale sau flori de câmp.
Crema este una de hidratare, dar datorită compoziției mai mult învelește mâinile într-o peliculă decât le hidratează. Cel puțin așa simt eu.

Impresii:
Per total, ar fi o cremă bună dacă nu ar avea compoziția atât de densă care se așează pe mâini ca zăpada pe acoperiș - fără a pătrunde în piele. Miroase plăcut, nostalgic, dar cam atât. Voi folosi crema înainte de culcare, să văd dacă dă rezultate, dar nu aș procura un al doilea tub.

Voi ați folosit acastă cremă? V-au plăcut rezultatele? O săptămână frumoasă să aveți!

Comentarii