Balsam pentru păr de la Geroroyal cu cocos și ulei de măsline

Hello hello, eu sunt Elena - stăpâna măsuței de machiaj care astăzi vă va vorbi despre un...

Balsam pentru păr!

Nu aș fi fana nr. 1 a balsamului pentru păr dacă nu aș avea firul moale și subțire,  dar am și o piele foarte capricioasă care nu suferă balsam pe ea - rădăcina firului de păr se transformă în fabrică de ulei. Astfel, părul meu, pe de o parte, are nevoie de balsam, ca sa-l pot pieptăna fără a-l transfera în totalitate pe perie, dar pe de altă parte nu acceptă pic de balsam la rădăcină. Așa că ia Elena și descurcă-te :)
Ieșirea din situație este simplă - balsam pe păr de la jumătatea lungimii spre vârfuri. Astfel, intervine un alt aspect - compoziția balsamului pentru păr este irelevantă, acesta având un simplu scop: să facă părul mai cumințel.
Hoinărind printre rafturile din Carrefour am dat de Geroroyal și mi-a plăcut cum sună cocosul și uleiul de măsline pe acolo și am zis să-l procur. Deoarece era seară și eram obosită, am citit Gerovital și m-am mirat când am văzut prețul minuscul (3.99 lei) la un volum de 500 ml. Am zis wow, ce ieftin și l-am aruncat în coș, observând abia acasă scăparea. Dar deoarece l-am achiziționat deja, nu am mai avut ce să-i fac; după o perioadă de folosire pot să spun că este un produs chiar foarte decent pentru prețul său raportat la cantitate și nu îmi pare rău că l-am procurat.

Impresii:
Balsamul de păr are un miros ok, care oricum nu persistă după uscare, se descurcă la capitolul ”nu vreau păr încâlcit” și dacă singurul scop al balsamului în baia dvs este ajutorul la pieptănat, Geroroyal este un produs potrivit.

Voi ați folosi astfel de produse no name per toată lungimea părului? O zi minunată vă doresc!

Comentarii