Deodorant de la Oriflame - Activelle Sensitive

Salutare tuturor, eu sunt Elena - stăpâna mult îndrăgitei măsuțe de machiaj și astăzi vă voi vorbi despre un...

Deodorant!

Da da, deodorantul cel de toate zilele. De fapt, azi vreu să vă împărtășesc o părere legată de un produs pe care nu l-am mai folosit niciodată și care m-a surprins plăcut. Se numește Activelle Sensitive - îl găsiți în cataloagele Oriflame - și l-am primit de la mama (pentru că mamei îi place să cumpere chestii și să mi le dea :)) ). Ei bine, mi-am zis că va fi un produs pe care-l voi folosi odată și după îl voi arunca, deoarece nimeni și nimic nu se poate interpune între mine și Rexona... dar uite că m-am înșelat. 

Impresii:
Activelle Sensitive este un roll-on mic și drăguț care încape în geantă cu ușurință. Protejează decent și nu are un miros de fabrica de vopsele. Nu sunt fana deodorantelor sub forma aceasta de roll-on petru că prefer puf-pufurile, dar având în vedere că acest produs își face treaba și se îmbibă rapid în piele, eu l-aș încadra la categoria produse bune.

Ce părere aveți despre deodorantele tip roll-on? Vă salut și vă doresc o zi frumoasă!

Comentarii