Crăciun fericit cu Sephora - Let it snow* collection

Bună-bună tuturor, eu sunt Elena - stăpâna măsuței de machiaj și astăzi vreau să vă prezint colecția...

Let it snow* by Sephora!

Let it snow* este un cadou perfect pentru sărbătorile de iarnă. Spun perfect pentru că și eu la rândul meu am primit un set cadou. Cei care mă cunosc știu că-mi plac lucrurile drăgălașe, inclusiv ambalajele cute de la produsele cosmetice - a se vedea și crema de mâini din Coreea de Sud.
Revenind la setul cu o denumire foarte sugestivă, vă pot spune că îl găsiți exclusiv la Sephora deoarece este produsul lor. Și acum să prezint inculpații :D
Primul produs este o cremă hidratantă pentru mâini. Îmi place foarte mult ambalajul și va fi o onoare pentru mine să port acest produs în geantă. Am folosit-o foarte puțin (dar urmează!) deoarece abia am primit-o. Momentan pot să spun că are o textură fină, se îmbibă rapid în piele, fără a lăsa senzația de peliculă și are un miros foarte subtil, ceea ce-mi place nespus de mult.
Al doilea produs este o cremă de duș. Da da, cremă și nu gel de duș. M-am îndrăgostit de ambalaj - munți acoperiți de zăpadă argintie. Nu știu cine răspunde de design la Sephora, dar m-au cucerit. Revenind la crema de duș - pur și simplu îmi place: textura, mirosul, efectul; aplicată pe lufa care vine la set, produce o spumă foarte pufoasă care cred că le-ar plăcea celor mici (sau mari) în zilele posomorâte de iarnă.
Al treilea produs este o cremă de corp care are aspect de frișcă, astfel încât toți, de la mic la mare, cred că s-ar bucura să o savureze - pe piele, evident :) Crema are un ambalaj standard cu o mutricică de om de zăpadă pe aceasta. Pe mine m-a amuzat și m-a îndemnat să o deschid mai repede și să o folosesc cât mai des; o folosesc după duș și mă simt răsfățată. Îmi place și faptul că este hrănitoare și că mă ajută acum, în perioada friguroasă, protejându-mi pielea; nu o mai am uscată și nu îmi este frică de vânturile puternice și zăpada rece.
Impresii:
 Colecția Let it snow* de la Sephora nu se termină la aceste trei produse. Dacă intrați pe site veți vedea că mai aveți câteva produse cum ar fi: spumant de baie, ulei sidefat parfumat, perle de baie - care m-au intrigat când le-am văzut; produsele se pot vinde separat sau sub formă de seturi, dar cum am menționat undeva pe aici, cred că orice produs din această gamă are șansa să fie un cadou perfect, așa că dacă sunteți în pană de idei vă invit puțin pe la Sephora. Cu această ocazie, aș vrea să mulțumesc aici persoanei care mi-a făcut cadou acest set minunat: vă mulțumesc frumos, îmi place nespus de mult!
Voi ați încercat vreun produs din această colecție? Cum vi se pare? O zi parfumată vă doresc!

Comentarii