L'Occitane En Provence - cadoul perfect pentru o prietenă dragă

Salutare dragele mele, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi vreau să vă prezint o...

Idee de cadou!
Ideea mea este, de fapt, un cadou pe care l-am primit de moș Nicolae de la o doamnă din familia mea. Când am desfăcut cutiuța am văzut unmai galben în fața ochilor... da da, galben, care, de altfel, este și culoarea mea preferată, dar ziceam că am văzut galben pentru că ambalajul la ceele trei produse are această culoare. Individul din imagine, care păzește cutiuța este domnul Mitică Popescu - un om de zăpadă îmbrăcat ca un adevărat domn ce este  :)
 Dacă tot vorbesc despre produsele din cutiuță - cutiuța magică, cu buline - acestea sunt: o mini apă de toaletă, o cremă pentru mâini și un săpunel. 
Primul lucru care frapează - pe lângă culoarea galbenă - este mirosul amețitor și dulce de IIN - Iasomie, Imortele și Neroli
Iasomia știu ce e, dar am fost curioasă ce sunt Imortelele - și după cum ați ghicit, sunt niște flori și Neroli - un ulei esențial extras din flori de portocal amar. 
 Toate cele trei esențe creează un buchet amețitor de dulce și de fresh în același timp - numai potrivit pentru zilele reci și posomorâte de iarnă. Dar să vă povestesc despre fiecare produs în parte:
Apa de toaletă 7,5 ml L'Occitane En Provence cu miros amețitor de IIN - îmi place la nebunie forma în care se prezintă: o sticluță mică-mică cu căpăcel rotitor. 
Îmi amintește de parfumurile pe care le vedeam în cutia bunicii, care îmi zicea să nu mă ating de ele. Mie mi se păreau forte interesante acele sticluțe cu licori parfumate în ele, iar acum am și eu una; e atât de drăguță încât îmi vine să nu o deschid și să nu o folosesc niciodată :))
Crema pentru mâini 10 ml L'Occitane En Provence cu parfum de IIN - un produs de îngrijire mare într-un ambalaj mic. Miroase la fel de amețitor ca parfumelul, conține unt de shea și tratează cu delicatețe pielea de pe mâini.
Săpunel solid 50 g L'Occitane En Provence cu parfum de IIN - pe acesta încă nu l-am deschis, deși cred că va fi un must-have în călătorii - este mic, miroase frumos (prin ambalaj), încape cu ușurință într-o trusă de călătorie și mai mult ca sigur că va avea grijă de pielea mea departe de casă.

Impresii: 
După cum vă ziceam, acest set l-am primit cadou și sunt foarte-foarte încântată de el. Îmi plac produsele, îmi place că sunt mici și comode, potrivite pentru călătorii, când nu vrei să cari cu tine tot conținutul măsuței de machiaj, dar și folosite acasă, zilnic, cred că ar transforma totul în jur în sărbătoare - dacă tot suntem în preajma Crăciunului. Un lucru care mi-a atras atența la acest set este faptul că ambalajele sunt făcute din copaci din păduri ”controlate” - nu am găsit o traducere mai adecvată - nu știu dacă există un termen românesc pentru așa ceva. Ideea este că hârtia din care se produc ambalajele își are originea dintr-un mediu controlat, deci nu din copaci tăiați aiurea - firmei îi pasă de mediul înconjurător, un mare-mare plus pentru asta!
Nu am mai auzit de L'Occitane En Provence, dar zilele acestea am văzut produse de la ei pe instagram la mai multe beauty bloggerițe din blogosfera românească  (uite ce înseamnă să fii la curent cu toate noutățile din acest domeniu). Am văzut o poză cu numeroase cutii și mi-am zis - uite, aceasta arată fix ca a mea :) 
În concluzie, eu zic că o cutiuță ca cea din postare este un cadou perfect pentru o domnișoară sau doamnă - conține produse utile și foarte-foarte drăgălașe. În plus, mărimea mică a acestora oferă posibilitatea de a încerca un produs și în cazul în care vă îndrăgostiți de acesta aflați de unde să procurați varianta full size. 

Vouă ce v-a pus moșul în ghetuțe? Ce părere aveți despre aroma amețitoare a produselor L'Occitane En Provence? Un început de săptămână fain să aveți!

Comentarii