Ce am în cabina de duș?

Salutare dragelor, eu sunt Elena - stăpâna măsuței de machiaj - și astăzi vă voi arăta câteva produse, și anume...

Produse din cabina de duș!

Eu sunt o persoană mai zăpăcită de felul meu și când plec în vacanță, uit ce produse am lăsat data trecută. Astfel, mi-am luat pensule de machiaj, tușul, rimelul, fardurile, tot tacâmul, ca să descopăr, la despachetatul bagajelor, că am deja toate aceste produse aici. Și uite așa Elena are două exemplare de același produs. Mi-am promis că într-o bună zi îmi voi scrie pe hârtie tot ce am aici și tot ce am în Iași, ca să nu mai îngreunez bagajul degeaba. Într-o bună zi...

Dar să revin la de ce m-am apucat să scriu acest articol: m-am apucat pentru că am uitat complet ce produse am în cabina de duș. Nu aveam de gând să-mi iau șampon, gel de duș etc. din Iași, dar mă întrebam dacă mai am ceva rămas de data trecută și dacă trebuie să merg să fac câteva cumpărături. Ei bine, nu a fost cazul, pentru că în cabina de duș mă așteptau produsele mele de bază, după cum urmează:
Total Repair Conditioner Gliss de la Schwarzkopf - am mai folosit un balsam de la această firmă și nu am rămas încântată. Cel de față este mai ok - în ceea ce privește mirosul, părul devine moale după acesta și ușor de pieptănat, însă trebuie să folosesc o cantitate destul de mare de balsam la o spălare - iar eu nu folosesc balsam decât de la jumătatea părului spre vârfuri. 
Goodbye Damage Shampoo de la Garnier Fructis - îmi promite că regenerează un an de păr distrus în doar 3 spălări. Ei bine, părul meu nu este extraordinar de degradat ca să zic că am nevoie de un șampon-minune care să-l regenereze. Dar dragostea mea pentru Garnier Fructis este fără margini și m-am bucurat să văd acest produs în cabina de duș. Mă împac de minune cu această firmă - șamponul curăță delicat pielea capului, formează o spumă abundentă, îmi îngrijește părul și îl face ușor de pieptănat. Dacă nu aș avea la-ndemână un balsam, acest șampon ar fi o opțiune decentă pentru părul foarte încâlcit. 
Jardins du Monde Purple Rice from Laos de la Yves Rocher. Cu acest produs am o relație aparte: nu îmi place mirosul când îl folosesc, însă după ce ies din duș pielea este catifelată și miroase drăguț. Deci este un produs mai cuidat așa, pentru mine, dar eficient.

Impresii:
Toate cele trei produse sunt un must-have pentru o persoană ca mine. Gelul de duș curăță delicat pielea, șamponul are grijă de podoaba mea capilară, iar balsamul se asigură că peria să nu rămână blocată în păr.

Voi folosiți vreunul dintre aceste produse? Cum vi se par? Să aveți o zi minunată!

Comentarii