Spumă de ras de la Yves Rocher

Bună tuturor!
Astăzi am decis să scriu un articol despre o spumă de ras de la Yves Rocher, Shaving Gel Smooth Gliding, Paraben Free. Deși spuma este destinată domnilor, eu am decis să o probez pe pielea mea și pot spune că mi-a plăcut atât de mult efectul încât am și consumat-o :)
Nu sunt fana epilatoarelor sau a epilării cu ceară, pentru mine cea mai comodă modalitate de a scăpa de părul nedorit fiind lama de ras. Dacă este implicată și o spumă, e perfect.
În trecut am mai folosit spume de ras, dar mă deranja faptul că nu tot timpul facilitau o debarasare deplină de firele de păr. De data aceasta însă, am rămas mulțumită, probabil pentru că nu aveam așteptări wow. Spuma de la Yves Rocher își face treaba, ține mult și bine, pentru că o picătură de produs face spumă din abundență, fără însă a ”deranja” lama de ras; aceasta alunecă pe piele, fără a uita câte un fir-două în urmă. 
Singurul minus al acestui produs - ca și la toate spumele, de altfel - este faptul că viața lamelor de ras este mai scurtă; după mai multe utilizări lama se tocește, iar spuma este destul de greu de scos de pe aceasta în timpul procesului de eliminare a părului nedorit. În rest, cred că este o achiziție bună și își merită banii. 

Comentarii