Burețele pentru machiaj - o alternativă pensulei pentru fondul de ten

Salutare! Eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre...

Burețele pentru machiaj!

Aceste burețele le-am descoperit prin liceu și mi-au plăcut foarte mult... la început. După ce mi-am procurat o pensulă pentru aplicarea fondului de ten nu mi s-au mai părut atât de extraordinare, în schimb potrivite pentru situațiile în care pensula este murdară, nu o poți găsi sau alte calamități de genul.
În poză vedeți un burețel singuratic sub formă de steluță - mie acestea îmi plac cel mai mult; alea pătrățoase sau sferturi de cerc nu mă fascinează în mod special.  Care sunt plusurile?
- în primul rând este prețul - pentru 4 burețele dau 4 lei, de unde rezultă că 1 leu/burețel este un preț foarte-foarte mic;
- în al doilea rând, întind fondul de ten atât cât este nevoie;
- în al treilea rând se asigură ca surplusul de fond de ten să nu rămână pe față.
Bonus: este foarte comod în deplasări, când lenea este prea mare și pensula de aplicare a fondului de ten prea grea. În plus, poate fi aruncat imediat după folosire.
Minusuri:
- surplusul de fond de ten nu rămâne pe față... dar nici fondul de ten, dacă sunt în grabă sau aplic mai puțin bb cream ca de obicei;
- nu merge spălat mai mult de 2-3 ori, pentru că fondul de ten are tendința de a rămâne în burețel și după asta nu își mai face treaba - să preia surplusul de pe față - pentru că buretele este deja îmbibat cu bb cream.

Impresii:
Cum spuneam mai sus, burețelul este o alternativă bună pensulei aplicatoare când sunteți departe de casă, când pensula este pitită undeva pe măsuță și nu o vedeți sau când vreți să mai schimbați modul de aplicare. Burețelele sunt ieftine (eu le procur de la magazinul Haotic din Iași, dar mai mult ca sigur astfel de magazine sunt în orice oraș), ușor de folosit, ușor de aruncat și ușor de uitat :) Cred totuși că sunt bune pentru începătoare sau pentru persoanele care vor să-și procure un burețel special - din ăla faimos și foarte costisitor -  pentru aplicarea fondului de ten și vor să vadă cum se comportă această ”ustensilă”. 

Voi folosiți burețele la machiere? Ce părere aveți despre acestea? O zi minunată să aveți!

Comentarii