Avon Care Velvety Soft - o cremă pentru mâini cu ulei de argan

Salutare-salutare! Eu sunt Elena și astăzi vreau să vă prezint o...

Cremă pentru mâini de la Avon!

Și anume Avon Care cu ulei de argan Velvety Soft, pentru pielea uscată. Crema aceasta are și o chichiță: este destinată nu doar pielii mâinilor, ci și cuticulelor și unghiilor, lucru ce m-a surprins plăcut. Nu am mai folosit produse strict pentru cuticule, iar faptul că această cremă este un fel de 3 în 1 m-a motivat să o folosesc încontinuu - mai ales că am rămas out of stock de creme pentru mâini.
Pe lângă mult lăudatul ulei de argan, în compoziția cremei intră glicerina și vitamina E, elemente necesare pentru pielea mâinilor, care este foarte mult solicitată și expusă la tot felul de factori stresanți. Tubul conține 100 de ml de produs - nu prea am văzut creme să vină într-un astfel de gramaj și în plus, ambalajul are nuanțe de galben (v-am mai zis că e culoarea mea preferată, nu?).

Impresii:
Am ajuns să folosesc această cremă zilnic, chiar de mai multe ori pe zi, pentru că mi se pare un produs fain. În mod normal nu mi-ar fi atras atenția în vreun catalog, dar am primit-o cadou de la mama și mi-a plăcut ideea ei. Am ajuns cam la jumătatea tubului și tot mi se pare că a mai rămas foarte mult produs. Adevărul e că această cremă este economică: aplicarea produsului într-o cantitate cât un bob de mazăre este suficientă pentru a hidrata pielea mâinilor. M-a surprins plăcut faptul că se îmbibă rapid și că se întinde foarte bine. Nu lasă senzația de peliculă pe mâini.
În ceea ce privește unghiile și cuticulele, nu știu dacă e un efect placebo sau nu, dar am observat că am cuticulele mai moi și unghiile au un aspect mai sănătos. 

Voi folosiți creme de la Avon? Ce părere aveți despre acestea? Să aveți o zi frumoasă:)

Comentarii