Bază pentru fard de pleoape de la Avon

Bună tuturor! Eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre o...

Bază pentru fardul de pleoape!

Într-un articol din anul trecut am scris despre o bază pentru fardul de pleoape de la Nyx, care mi-a plăcut mult-mult, dar pe care am procurat-o odată cu respectiva. Astfel încât am fost pusă în situația de a alege între a deschide produsul de la Nyx sau pe cel de la Avon. Le-am deschis pe ambele, evident, dar mi-am zis că e mai bine să folosesc unul și să-l termin, ca apoi să-l folosesc pe celălalt. Și așa, am ajuns să refolosesc baza de la Avon peste un an.
Dacă aș fi pusă în situația de a alege care mi-a plăcut mai mult, aș sta mult la cumpănă. Ca textură, mi-a plăcut mai mult cel de la Nyx; ca prezentare, mai mult cel de la Avon. Dar să vorbesc totuși despre baza pentru fardul de pleoape de la Avon:
- este foarte cremoasă și seamănă mai mult cu o budincă mai solidă;
- miroase finuț;
- îmi place modul de prezentare: baza într-un borcănaș - consider că aplicarea cu degetul este cea mai eficientă metodă pentru un astfel de produs, astfel încât lipsa unei pensule nu e un deranj;
- este un produs foarte economic, pentru că e nevoie de foarte puțină bază - pentru cineva cu ochii/pleoapele mici;
- fardul de pleoape se așează uniform și culoarea persistă întreaga zi, fără a avea loc formarea de cute sau strângerea fardului pe la colțuri.

Impresii:
Îmi place această bază pentru fardul de pleoape datorită plusurilor menționate mai sus. Eu nu folosesc fardul  zilnic, dar acest produs de la Avon este o găselniță - la un preț decent - pentru domnițele care folosesc zi de zi fardurile pentru pleoape. În plus, este foarte ușor de folosit, astfel încât și o începătoare (ca mine) îl poate folosi eficient.

Voi folosiți fardul de pleoape zilnic? Aplicați o bază? Vă doresc o zi frumoasă și plină de culoare!

Comentarii