Produse consumate - Ianuarie 2016

  Bună-bună, eu sunt Elena - eterna proprietară a măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre...
Produse consumate!
Am decis să fac această rubrică, sau mai bine zis, acest raport lunar datorită faptului că niciodată nu se știe peste ce produs dau și ce impresie îmi creez despre acesta - cine știe, poate fac o descoperire în ceea ce privește un produs cosmetic care v-ar putea face cu ochiul și dvs :) Să începem:
1. Loțiune de corp Eau de Gaga de la Coty. Mi-a plăcut această loțiune pentru corp datorită mirosului, a texturii, a efectului de hidratare a pielii și a senzației de revigorare. Mai multe detalii în postarea subliniată;
2.  Parfum Moment de Bonheur de la Yves Rocher. Am primit cadou acest parfum și inițial mi s-a părut prea puternic, ca pe parcurs să descopăr frumusețea lui. A fost un prieten drag: mirosul amețitor, floral și persistent a nuanțat zilele reci de iarnă. Cu siguranță îl voi mai procura;
3. Spumă de curățare A. C. Control Foam Cleanser de la Lioele. Am povestit în articol ce este atât de special la această spumă. Deși am deschisă o altă variantă, această spumă mi-a plăcut mai mult. Am încercat și ceva nou cu ea: find o spumă demachiantă, am folosit-o ca să-mi curăț pensulele. Și chiar  mers - plus mirosul finuț care rămâne pentru ceva timp. Mi-am cumpărat o spumă exact la fel și abia așept să o deschid;
4.  Bază pentru fardul de pleoape HD Eyeshadow Base de la Nyx. M-am împăcat cu acest produs foarte bine - l-am procurat odată cu spuma demachiantă de mai sus și e oarecum amuzant că le-am terminat cam în aceeași perioadă. Mi-a plăcut la această bază faptul că este foarte ușoară, nu îngreunează pleoapele, dar asigură o fixare de lungă durată a pigmentului. După ce termin ce mai am prin sertare, o voi reachiziționa;
5. Total Repair conditioner Gliss de la Schwarzkopf. Deși nu mă dau în vânt după produsele din gama Gliss, balsamul de păr din imagine a fost o alternativă bună produselor pe care le folosesc de obicei. Nu a avut un efect extraordinar, dar mi-a ușurat pieptănatul după spălare. Per total, este un produs ok-ish;
6. Goodbye Damage Shampoo de la Garnier Fructis - îmi plac foarte mult produsele din această gamă și pot să spun că m-am înțeles binișor cu șamponul respectiv, deși nu este preferatul meu. Curăță bine pielea, îngrijește părul și are un miros plăcut care persistă;
7. BB cream skin dream, 5-in-1 Beauty Balm de la Oriflame. Mi-a plăcut mult acest produs, dar din păcate nu l-am mai văzut prin cataloage. Se numără printre puținele produse potrivite pielii foarte deschise la culoare. Mai multe detalii despre acest BB cream găsiți în postarea subliniată;
8. Dischete demachiante bella cotton 80+30. Le-am cumpărat acum ceva timp și pot să spun că mi-au plăcut: nu s-au dezintegrat din cauza loțiunii tonice/a dizolvantului pentru unghii. Au avut o textură fină și nu au deranjat pielea; mă așteptam să fie mai aspre după cum arătau, dar nu a fost cazul. Per total, consider că sunt niște dischete decente;
9. Pudră NYX Stay Matte but Not Flat, nuanța nr. SMP04 - Creamy Natural. Este un produs care-mi place foarte mult și face parte din produsele de machiere pe care le folosesc zilnic. Aici este a doua cutie - am descoperit pudra respectivă recent, dar momentan nu găsesc una mai bună decât aceasta: acoperă bine, nu se strânge în colțurile gurii sau a ochilor, are o variantă de nuanță care mi se potrivește.

Voi ce produse din această listă folosiți? Ce părere aveți despre ele? O zi frumoasă să aveți!

Comentarii