Le petit Marseillais - balsam pentru păr vopsit și degradat

Salutare dragele mele, eu sunt Elena - stăpâna măsuței de machiaj și astăzi vă prezint un...

Balsam pentru păr!

Unul care miroase delicios - a afine. Am avut o cremă cu aromă de afine și mi-a plăcut foarte mult - anume acest lucru m-a îndemnat să procur balsamul de față.
V-am mai vorbit despre un produs de la Le petit Marseillais și v-am spus că nu mă încântă. Ei bine, balsamul de păr din postarea de azi nu se încadrează în categoria respectivă. L-am cumpărat din două motive: 1- pentru că nu mai aveam balsam și e musai să folosesc unul, altfel peria rămâne blocată-n păr și 2 - pentru că m-a atras ambalajul pe care scria ”afine”. 1 minut balsam cu ulei de șofrănel și afine este dedicat părului vopsit și degradat, promițând îngrijire și protejare a culorii. Poate fi procurat din Auchan sau din orice alt supermarket - este ușor de găsit. În plus, Le petit Marseillais au o gamă foarte largă de balsamuri - cu siguranță veți găsi ceva pe placul dvs.

Impresii:
Balsamul este un produs decent pentru raportul preț-calitate-cantitate, cei 200 de ml fiind îndeajuns pentru vreo câteva luni pentru cineva ca mine, care folosește balsamul doar pe vârfuri. Îmi place cum miroase - a ceva floral și afine, miros care se modifică pe părul uscat - fără a fi deranjant. Un alt aspect care-mi place este faptul că produsul hidratează firul de păr, dacă aș putea să mă exprim astfel; este necesară o cantitate relativ mică pentru a acoperi părul de la jumătate în jos, de a-i conferi strălucire și de a-l îmblânzi, pentru a facilita o pieptănare ușoară, fără accidente. Dacă vă doriți un produs cu un grad mediu de îngrijire, vi-l recomand. 

Ce părere aveți despre produsele de la Le petit Marseillais? Ați mai folosit un balsam de păr din această gamă? O zi frumoasă vă doresc!

Comentarii