Prima mea comandă de pe iHerb

Salutare tuturor, eu sunt Elena - stăpâna măsuței de machiaj și astăzi sunt foarte binedispusă! De ce?

Pentru că mi-a venit comanda de pe iHerb!

Plimbându-mă prin blogosferă, vizitând blogurile domnițelor pasionate de beauty și produse cosmetice care ne fac viața mai frumoasă, am tot dat de postări cu comenzi de pe iHerb și sinceră să fiu eram cam geloasă, pentru că vedeam o groază de chestii faine, iar când vedeam și prețul... ei bine, m-am lăsat ademenită în mica-marea lume a comenzilor de pe iHerb și am plasat și eu una.
 Îmi era cam frică de faptul că nu va ajunge coletul, că se va pierde, că nu îmi vor rambursa banii... cel puțin am dat de astfel de experiențe pe câteva bloguri. Dar nu a fost cazul. Am plasat comanda pe 19 ianuarie, iar coletul a ajuns la poștă  pe data de 10 februarie. Deoarece nu eram în localitate am ajuns să îmi ridic coletul abia luni. M-a surprins plăcut faptul că mi-a ajuns coletul la poșta din cartier, nu la cea vamală. Am mers mai pe seară, ca să nu prind o aglomerație de toată frumusețea. Și aici am avut noroc - nu am stat extraordinar de mult.
Ce mi-am luat de pe iHerb? Ce m-a împins să dau o primă comandă? Ei bine, Real Techniques by Samantha Chapman. Da, anume firma, sau mai bine zis, un set de pensule - Deluxe Gift Set, Limited Edition, 5 Brushes + Clutch. L-am tot văzut pe instagram, l-am tot văzut la bloggerițele pe care le urmăresc, l-am văzut și în magazinul The Makeup Shop, însă la un preț prea mare pentru buzunarul meu de studentă (173 de RON). Așa că m-am dus frumos pe iHerb și l-am găsit... la un preț delicios de 125 de RON. M-am bucurat și mai mult când am văzut că are o reducere de 45 de RON, ca în final să dau și mai puțin pe set, datorită reducerii de 5% la totalul comenzii + o reducere de 5% datorită unui cod. Practic, nu am plătit transportul și în plus, am cumpărat setul cu 80 de RON + reducerea de 5+5%. 
Deoarece mi-am luat setul, am decis să mai iau ceva - dacă tot l-am luat redus. Atenția mea s-a oprit asupra  unui burețel, tot de la Real Techniques, Miracle Complexion Sponge, pe care l-am văzut în România la prețul de aprox. 34 RON, pe iHerb acesta fiind la prețul de 25 de RON. Plus reducerea, l-am achiziționat cu vreo 19 RON, deci am făcut o afacere bună - zic eu. 
Al treilea produs este tot un burețel, de data aceasta de la Eco Tools, Pure Complexion Facial Sponge, Deep Cleansing. În România l-am găsit la prețul de aprox. 43 de RON, iar pe iHerb l-am procurat cu 25 de RON plus reducerea. Așa că, din punctul meu de vedere, am ieșit foarte bine.
În cutie am mai găsit o lavetă, dacă așa aș putea să-i spun, cu sigla iHerb, lavetă cu ajutorul căreia pot fi curățați ochelarii sau telefonul. Eu nu am mai folosit astfel de produse, dar acest cadou de la cei de la iHerb este binevenit - pentru că fondul de ten și pudra nu se împacă bine cu smartphone-urile :))
Impresii:
iHerb este o firmă care se respectă și căreia îi pasă de clienți. Am primit coletul la timp: shippingul durează între 1-5 săptămâni, în funcție de opțiunea de transport aleasă, comanda mea trebuia să ajungă în intervalul 26 ianuarie - 23 februarie. Produsele au ajuns împachetate bine, nu se plimbau prin cutie și sigiliile erau la locul lor. Sunt foarte mulțumită de această comandă. 

Să vorbim puțin despre cum comandăm:
Se plasează produsele în coș și se completează datele personale - adresă, date card - nu este necesar să aveți PayPal, opțiunea de transport. La aceasta, aveți trei variante: DHL, care e mai scumpă și vă puteți trezi cu niște taxe suplimentare la ridicarea coletului, Airmail, pentru care plătiți 4 dolari (în jur de 16 lei) pentru transport, cu condiția ca pachetul dvs să nu fie mai greu de 1,8 kg și opțiunea UPS, cea mai scumpă, dar și cea mai rapidă. Similar cu DHL, plătiți niște taxe în plus la ridicarea pachetului. Eu am ales cea mai ieftină metodă de livrare, și anume Airmail - 16 RON pentru ca pachetul meu să ajungă cu avionul din America. În plus, pentru acești bani, dacă se pierdea coletul nu ar fi fost mare pagubă. Și nici nu a trebuit să plătesc ceva în plus la ridicarea acestuia, iar dacă nu vă deranjează perioada lungă de shipping - între 1 și 5 săptămâni, această opțiune este cea mai potrivită.
Despre destinația coletului: am citit mai multe bloguri și am observat că la cineva coletul ajunge la poșta vamală, iar la altcineva - la oficiul poștal din cartier, cum a fost în cazul meu. Nu știu după ce criterii sunt trimise coletele când la o poștă, când la cealaltă, dar mie mi-a convenit să merg până la oficiul meu și nu la cel vamal.
La prima comandă primiți automat o reducere de 5% din prețul total al produselor. Dacă folosiți și un cod, atunci puteți primi o reducere de 5% sau 10%, în funcție de valoarea comenzii (dacă aceasta depășește 40 de dolari, reducerea va fi de 10%, în caz contrar, de 5%). 
PS: puteți beneficia de 5% reducere din totalul comenzii dvs intorducând codul meu QKC671 :)

Ce părere aveți despre iHerb? V-ați comandat ceva de pe acest site? Vă doresc o zi minunată!

Comentarii