Protecție solară de la Balea - Sonnenshutz Spray

Salutare dragelor, eu sunt Elena și astăzi vreau să vă prezint un produs folosit de mine pentru al doilea an consecutiv - spray-ul pentru protecție solară de la dm. Protecție solară? Da, a părului!
Cred că părul vopsit, dar mai ales cel roșu, este un mic chin atunci când vine vorba de soare; pe lângă faptul că statul în soare decolorează părul, nuanțele țipătoare ca roșul devin terne și-și pierd strălucirea. Care este soluția?
Soluția este un spray protector pe care eu l-am descoperit în dm vara trecută. Voiam neapărat ceva ce să îmi asigure un roșu decent până se termină vara și am găsit acest produs. Am fost destul de sceptică în ceea ce privește produsul, dar pe parcurs m-am lămurit. 
Spray-ul Sonnenshutz de la Balea este un produs bifazic care trebuie agitat și aplicat pe părul uscat sau umed înaintea expunerii la soare. Partea faină - nu trebuie clătit. Partea nasoală - e greu să te stăpânești să nu mai dai câteva puf-puf-uri din 10 în 10 minute :))
Cum ziceam, e un produs tip spray. L-am cumpărat prin iulie și am reușit să folosesc doar o jumătate din tub, chiar dacă eram la mare și stăteam destul de mult pe afară. Din punctul acesta de vedere, e foarte economic: ține mult și are o pompiță care cumva reușește să expulzeze o cantitate mică de produs pe o suprafață mare. Astfel, eu având părul destul de lung, aveam nevoie de maxim 5 puf-puf-uri ca să-mi acopere părul. Evident, nu dădeam cu spray până mi se uda părul, dar mă asiguram ca particulele de spray să acopere suprafața ”vizibilă”.
În ceea ce privește mirosul, este unul plăcut, floral. Spray-ul mai are un plus mare cât casa: aplicat pe păr nu se simte. Nu se așează ca o peliculă, nu afectează în vreun fel pieptănatul și nu îngreunează părul. Senzația e de parcă dai cu apă (una care protejează culoarea).
Ca minusuri, nu am observat niciunul momentan. 
În concluzie, eu recomand acest produs domnițelor care-și doresc menținerea culorii părului la soare. Nu va împiedica spălatul pigmentului dacă părul intră în contact cu apa, dar va asigura menținerea culorii pe părul uscat o perioadă cât mai lungă. 
Folosiți astfel de produse? Cum se comportă părul dvs. la soare? Să aveți o zi frumoasă!

Comentarii