Produse consumate - Mai 2016

Bună-bună, eu sunt Elena - eterna proprietară a măsuței de machiaj și astăzi voi vorbi despre...
Produse consumate!
Am decis să fac această rubrică, sau mai bine zis, acest raport lunar datorită faptului că niciodată nu se știe peste ce produs dau și ce impresie îmi creez despre acesta - cine știe, poate fac o descoperire în ceea ce privește un produs cosmetic care v-ar putea face cu ochiul și dvs :) Deoarece luna aceasta am consumat destul de multe lucruri, le voi împărți pe categorii. Să începem:
1. Șampon uscat Frottee de la Swiss O Par, procurat din dm. Este al doilea tub pe care-l folosesc și pot să spun că am început să mă împac mai bine cu acest tip de produs. Cred că-l voi cumpăra din nou;
2. Gel de duș Aroma Sensations so Dynamic de la Palmolive. L-am cumpărat pentru că-mi place Palmolive și pentru că voiam prospețime. Nu pot să zic că m-a dat pe spate, la un moment dat m-a plictisit, dar și-a făcut treaba. Rămân la părerea că cei de la Palmolive știu să facă geluri de duș faine;
3. Deodorant Powder Touch de la Nivea cu pudră de caolin. Dintre toate pe care le-am încercat de la Nivea, acesta mi-a plăcut cel mai mult: are un miros plăcut, protejează, nu rămâne ”ud” pe piele. Cu siguranță îl voi recumpăra;
4. Șampon Colour Care de la Dove. Îmi place Dove la capitolul geluri de duș, creme, ocazional deodorante. Dar la capitolul șampon această firmă nu mi se potrivește deloc; pe lângă faptul că părul meu a devenit mai aspru după ce am folosit acest șampon, Colour care nu a avut grijă de culoarea mea. În plus, m-am bucurat nespus când s-a terminat tubul; mi-a provocat o mătreață destul de nasoală - am observat că indiferent de tipul de șampon, cele de la Dove îmi irită pielea de pe cap. Drept urmare, nu voi mai cumpăra acest șampon;
5. Balsam pentru păr marine Coral de la Laboratoarele Spuma. Ați mai văzut acest balsam la mine pe blog, într-o altă variantă. Pentru prețul pe care-l are - aprox. 3-4 lei, balsamul este decent. Miroase subtil, ușurează pieptănatul, nu știu dacă mai are alte efecte, pentru că eu folosesc balsam doar pe vârfuri. Cel mai probabil îl voi mai cumpăra;
6. Cremă anticelulitică Cellufight! de la Elmiplant. Am folosit crema zilnic (aproape) și pot să spun că și-a făcut efectul: îmi înroșea pielea și simțeam că iau foc, iar după ce am terminat tubul am observat că sintuația cu celulita s-a mai îmbunătățit. Pielea a devenit mai fermă, dar spre sfârșitul tubului cred că a început să se obișnuiască cu produsul, astfel încât eficacitatea acestuia a scăzut. Nu știu dacă voi mai cumpăra această cremă;
7. Vopsea de păr Garnier Color Naturals nuanța 7.40+ Cupru pasional. Folosesc pentru prima dată această vopsea și mi-a plăcut mult rezultatul: mi-a ieșit un portocaliu frumos pe păr care nu s-a dus prea repede. Nu mi-a uscat părul și nu mi-a iritat pielea. Din partea mea, este o vopsea care-și merită banii;
8. Dizolvant pentru lacul de unghii fără acetonă de la Delia. A fost un produs bun, și-a făcut treaba, însă nu mi-a plăcut mirosul înțepător de acetonă pe care-l emana. În plus, dacă nu deschideam un geam devenea deranjant. Nu voi mai cumpăra acest produs doar din cauza mirosului;
9. Mască facială din bumbac cu rodie de la malie System. Ultima dintre cele aprox. 30 pe care le-am avut. Mi-a plăcut mult, mai ales că am pus-o puțin la frigider înainte de a o aplica. Voi mai cumpăra măști de la malie System pentru că mi se potrivesc și pentru că sunt foarte hidratante;
10. Pudră bronzantă de la Yves Rocher. Am scris despre acest produs însă nu am apucat să-l folosesc prea mult. Fiind albă de felul meu de a fi, nu am avut ocazia să-l utilizez mai des, drept urmare a trecut mult timp de când l-am deschis și a expirat;
11. Stickere argintii pentru unghii - le-am luat de pe eBay, însă în momentul aplicării am întâmpinat mai multe probleme: nu aderă pe ojă fără a crea bule, se iau dificil cu orice fel de dizolvant, arată ieftin și nu mi s-au potrivit ca mărime. Așa că din partea mea, stickerele au un mare nu;
12. Mască pentru puncte negre Luke, primită odată cu măștile de la malie System.  Deși nu am probleme cu punctele negre, mi-am zis să le consum ca să nu stea degeaba. Aderă destul de bine pe piele și cred că sunt eficiente pentru cei ce au problema punctelor negre;
13. Cremă Make Up Starter de la Nivea. Acest produs este destinat pielii feței ca bază pentru machiaj. Pe mine nu m-a dat pe spate deloc această cremă, nu mi s-a părut eficientă, mirosul a început să mă plictisească tare de tot după scurt timp și abia așteptam să o termin. Când am aruncat ambalajul m-a simțit ușurată. Nu o recomand și nu o voi mai procura.
Voi ce produse din această listă folosiți? Ce părere aveți despre ele? O zi frumoasă să aveți!  

Comentarii