Avon Care - cremă pentru mâini, unghii și cuticule Pink Jasmine

Bună dragele mele, eu sunt Elena și astăzi vreau să vorbesc despre o cremă faină-faină de la Avon. Face parte din linia Avon Care și este destinată mâinilor. Aici lucrurile devin mai interesante: crema are o triplă acțiune: protecție a pielii, îngrijirea unghiilor, înmuierea cuticulelor. Fain, nu?
Am mai avut o cremă din această gamă și mi-a plăcut. Totuși, m-am cam plictisit de ea la un moment dat - ambalajul de 100 de ml ajunge pentru ceva timp. Când am deschis crema de față, primul lucru care m-a întâmpinat a fost mirosul: un miros nemaipomenit de iasomie, foarte dulce și fresh în același timp. Îmi place și faptul că mirosul se păstrează pe piele.
În ceea ce privește eficiența cremei, aceasta nu este mai prejos decât crema precedentă: la fel, conține glicerină și vitamina E, două componente ce facilitează hidratarea mîinilor, dar și protecția lor.
Per total, îmi place crema: ambalaj, miros, efect - toate sunt la înălțime. Vă recomand să o achiziționați!
Să aveți o zi frumoasă!

Comentarii