Fa - gel de duș magic Oil Pink Jasmine

Hello! Eu sunt Elena și astăzi vreau să vă prezint un gel de duș recent descoperit - Fa magic Oil cu iasomie roz.
Nu mi-am cumpărat produse de la Fa dintr-un motiv stupid: prin liceu cineva mi-a spus că sunt nașpa și aveam încredere în părerea acelei persoane. Când am fost ultima dată prin supermarketuri, gelurile de duș de la Fa mi-au atras atenția și mi-am zis că până când nu le încerc, nu mă pot pronunța în privința calității acestora. 
Gelul de duș de azi mi-a atras atenția prin rozul plăcut și mirosul fin. Mai am o cremă cu aromă de pink jasmine, dar acesta diferă, astfel încât nu mai știu care dintre aceste două produse miroase a iasomie roz. Cred că va trebui să cumpăr un al treilea produs, să mă decid :)
Gelul de duș de la Fa este foarte plăcut: curăță delicat, miroase subtil pe piele și este econom. L-aș mai cumpăra.
Voi folosiți produse de la Fa? Ce părere aveți? O zi cât mai frumoasă!

Comentarii